pondělí 16. července 2018

Prázdninová GiveAway !

... tentokrát udělám radost Vašim dětem nebo vnoučatům 💗

Soutěží se o krásnou hvězdičkovou sadu pro malou kuchařku / kuchaře !

Podmínkou soutěže je zanechat komentář a můžete mi připsat i tip na nějakou dovolenou, kde se Vám líbilo, ať už s dětmi, manželem nebo kamarádkou 😊 + sdílet tuhle giveaway na svém blogu, facebooku či instagramu ...

Losovat budu v neděli 22.7.2018

Přeji hodně štěstí!

1. Ježiš to je úžasný :) to bych schovala dceři než bude větší
    můj email je: v3ronika@post.cz
    sdílím na blogu, snad to takhle stačí :)

2. Jé Terezko, hvězdičky to je moje !
    Takže také zkusím štěstí , tentokrát dárek pro syna kuchaře.
    My máme s mužem poslední dobrou zkušenost z hotelu Horal ve Špindlerově mlýně.
    Ale ja fakt, že jsme tam byli sami bez dětí, tak možná proto ;-)

3. Terezko krásný darecek urcite by se u nas vyhráli obě děti �� lucie.r959@seznam.cz a super dovolená je na prodlouzeny vikend dunajska streda termaly

4. Krásne darčeky, určite by sa nášmu malému kuchárovi páčilo :-)
    Nám sa veľmi páči na Orave.
    Pekný deň,
    A.

5. To je krásné a ještě s kufříkem, pááni - to by bylo pro mou vnučku. My jedeme babičky s dětmi Liškům mlýn. Ostatní babičky tam byly vloni a líbilo se jim tam, tak jedu s nimi. Zaujalo mě, ale Vaše doporučení na dovolenou s dětmi, tak to "babčám" předložím na příští rok. Hezký zbytek léta Hanka papuleh@seznam.cz

6. Dobrý den Terez,tak my dovcu posledni tri roky nemeli,jezdime spis po vyletech,a za nas rozhodne doporucuji Mirakulum....Byli jsme totalne nadseni,jak my dospeli tak deti a urcite se tam vratime zase tentokrat uz v peti ��
    Pekny den Marketa
    msnajdrvindova@seznam.cz

7. Krásný večer, pěkné nádobí, u nás teď vaří nejvíc syn (4 roky) a my rádi do Alp pod Graz a letos pojedeme poprvé do Legolandu. dana.tesova@seznam.cz, hezký večer

8. Hezký večer Terezko.Minulý týden jsem navštívila vesničku ŽÍTKOVÁ ve Starém Hrozenkově.Něco tak krásného a čistého jsem opravdu dlouho neviděla.Inspirovala jsem se Kateřinou Tučkovou a jejím románem Žítkovské bohyně.Nadobíčko by se mi hodilo pro mého 2,5 letého vnoučka.Rád semnou vaří a nejraději peče bábovku.Přeji krásný zbytek večera.....renata.k69@email.cz

9. Ta je krasna..urcite by se naše nejmladsi vyhrala ���� a prave 22.7.odjizdime na dovolenou Dolni Bušinov(Zábřeh na Moravě )..nadherna priroda lesy atd a bez signalu na telefon ��. pp
    Světluš bsvetlana@seznam.cz ��...uzasny relax

10. Dcerka i synek by byli nadšeni z této krásné sady. My letos jedeme do Rakouska k Salzburku, tak jsem zvědavá, vypadá to úžasně. Irena.myslikovjanova@seznam.cz

11. Bacha na GDPR, mít jako podmínku zanechání veřejně email, kde ho může kdokoliv zneužít není ok.

1. Jé Marti no jo! Já na to úplně zapomněla! Děkujuuuu

2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

12. Nás se moc líbilo v Lulči!! :) To je kousek od Vyškova.
    cumanelka@gmail.com

13. Pěkný večer,
    krásné dárky-ráda zkusím štěstí pro malé hospodyňky.
    Máme moc rádi Jižní Čechy-Český Krumlov,Jindřichův Hradec,Slavonice,Holašovice....
    Přeji pěkné léto.Lenka

14. Ahoj Terko, ještě s Verunkou jsme byli v Pekle dětském hotelu u Josefova dolu. Moc pěkně řešený s krásným okolím a Jablonec není tak daleko, aby jsi si udělala radost ty a holky třeba taky😁 Nedaleko je i muzeum výroby hraček s dílničkou a hernou. Tak krasné prázdniny přejeme.

15. hezký den, mě se líbilo v naučném parku VIDA v Brně - skvělá vzdělávací akce pro děti. Pak také v ekoparku Sluňákov. sdílím na Fb jako Barbora Francová. cervenkova.barbora@seznam.cz

16. Dobrý den, nám se moc líbí lednicko - valtický areál a okolí. Děkuji za krásnou soutěž a přeji hezký den. Petra Kavková

17. To je krásné....už vidím jak nás naše slečna volá k obědu :) Jinak co se týká dovolené, tak bych řekla, že máme stejně nejkrásněji na Pálavě :-) ale láká nás taky Šumava, ta musí být taky nádherná, ale na tu jsme se bohužel ještě nedostali :( sdílím na fb, hezký den Lucka (luctrav@email.cz

18. Ahojky:) Sdílím příspěvek na manželově Fb:)Ubytování bylo perfektní třeba na Šumavě na Statku Česká Lípa, kde jsme si to z plna doušky užívali:) Email je: adela.navrad@seznam.cz

19. Ubytování bylo moc hezké na Pálavě, kde je tedy krásně snad celoročně:) Třeba Vinařství u kapličky, kde je klid, wellness, bazen, čisto a krásná příroda:) navíc výlety kolem Pálavy jsou pro děti naprosto úžasné. Moc se nám tam líbilo, ale věřím, že krásných míst je hodně. vl.navratilova@seznam.cz

20. To je krása. Sdílím na FB. Líbí se nám na Znojemsku (celé Poddyjí je krásné). Jana Svobodová

21. Ahoj Terezko, krásná sada, zase jsi nezklamala :-) Můžu doporučit Luhačovice a hotel VEGA. Byli jsme tam cca.2-3 roky zpět.Recepční strašně milá, také obsluha v restauraci, udělala nám pro Niky jídlo o půl hoďky dřív než otviraly. Je tam dětská herna, bylo i menší hřiště, a velká vodní skluzavka fakt mega. Mrkni jim na stránky. Bylo tam, fakt nádherně, nevím jak ted, ale ředitel se snažil a měl heslo vše pro rodinu :-) Gabi Soukupová venamo@centrum.cz

22. Nám se líbilo v Maďarsku, ideální místo pro děti. petroslav.n@seznam.cz

23. Nám se stalo za celou dobu jednou jedinkrát, že jsme si řekli SEM UŽ NIKDY. :-)Ale nejvíc nadšení jsme byli z apartmánů Babyhouse (hlavně z přístupu majitelky, to se jen tak nevidí). A každý rok jezdíme na Slovensko do Velkého Mederu. Ale u nás na severu je stejně nejkrásněji. :-) michaela.kankova@centrum.cz a sdílím na fb

24. Terezko, tahle sada by udělala velkou radost našemu Beníčkovi:-)Zítra odjíždíme do Neratova tip od Monči U nás na kopečku. Moc se těším a pak budeme pokračovat na Náchod... Spát budeme ve stanu a to je pro naše kluky velké dobrodružství. No, pro mě taky:-) Ester z Olomouce