pondělí 16. července 2018

Prázdninová GiveAway !

... tentokrát udělám radost Vašim dětem nebo vnoučatům 💗

Soutěží se o krásnou hvězdičkovou sadu pro malou kuchařku / kuchaře !

Podmínkou soutěže je zanechat komentář a můžete mi připsat i tip na nějakou dovolenou, kde se Vám líbilo, ať už s dětmi, manželem nebo kamarádkou 😊 + sdílet tuhle giveaway na svém blogu, facebooku či instagramu ...

Losovat budu v neděli 22.7.2018

Přeji hodně štěstí!

1. Ježiš to je úžasný :) to bych schovala dceři než bude větší
    můj email je: v3ronika@post.cz
    sdílím na blogu, snad to takhle stačí :)

2. Jé Terezko, hvězdičky to je moje !
    Takže také zkusím štěstí , tentokrát dárek pro syna kuchaře.
    My máme s mužem poslední dobrou zkušenost z hotelu Horal ve Špindlerově mlýně.
    Ale ja fakt, že jsme tam byli sami bez dětí, tak možná proto ;-)

3. Terezko krásný darecek urcite by se u nas vyhráli obě děti �� lucie.r959@seznam.cz a super dovolená je na prodlouzeny vikend dunajska streda termaly

4. Krásne darčeky, určite by sa nášmu malému kuchárovi páčilo :-)
    Nám sa veľmi páči na Orave.
    Pekný deň,
    A.

5. To je krásné a ještě s kufříkem, pááni - to by bylo pro mou vnučku. My jedeme babičky s dětmi Liškům mlýn. Ostatní babičky tam byly vloni a líbilo se jim tam, tak jedu s nimi. Zaujalo mě, ale Vaše doporučení na dovolenou s dětmi, tak to "babčám" předložím na příští rok. Hezký zbytek léta Hanka papuleh@seznam.cz

6. Dobrý den Terez,tak my dovcu posledni tri roky nemeli,jezdime spis po vyletech,a za nas rozhodne doporucuji Mirakulum....Byli jsme totalne nadseni,jak my dospeli tak deti a urcite se tam vratime zase tentokrat uz v peti ��
    Pekny den Marketa
    msnajdrvindova@seznam.cz

7. Krásný večer, pěkné nádobí, u nás teď vaří nejvíc syn (4 roky) a my rádi do Alp pod Graz a letos pojedeme poprvé do Legolandu. dana.tesova@seznam.cz, hezký večer

8. Hezký večer Terezko.Minulý týden jsem navštívila vesničku ŽÍTKOVÁ ve Starém Hrozenkově.Něco tak krásného a čistého jsem opravdu dlouho neviděla.Inspirovala jsem se Kateřinou Tučkovou a jejím románem Žítkovské bohyně.Nadobíčko by se mi hodilo pro mého 2,5 letého vnoučka.Rád semnou vaří a nejraději peče bábovku.Přeji krásný zbytek večera.....renata.k69@email.cz

9. Ta je krasna..urcite by se naše nejmladsi vyhrala ���� a prave 22.7.odjizdime na dovolenou Dolni Bušinov(Zábřeh na Moravě )..nadherna priroda lesy atd a bez signalu na telefon ��. pp
    Světluš bsvetlana@seznam.cz ��...uzasny relax

10. Dcerka i synek by byli nadšeni z této krásné sady. My letos jedeme do Rakouska k Salzburku, tak jsem zvědavá, vypadá to úžasně. Irena.myslikovjanova@seznam.cz

11. Bacha na GDPR, mít jako podmínku zanechání veřejně email, kde ho může kdokoliv zneužít není ok.

12. Nás se moc líbilo v Lulči!! :) To je kousek od Vyškova.
    cumanelka@gmail.com

13. Pěkný večer,
    krásné dárky-ráda zkusím štěstí pro malé hospodyňky.
    Máme moc rádi Jižní Čechy-Český Krumlov,Jindřichův Hradec,Slavonice,Holašovice....
    Přeji pěkné léto.Lenka

14. Ahoj Terko, ještě s Verunkou jsme byli v Pekle dětském hotelu u Josefova dolu. Moc pěkně řešený s krásným okolím a Jablonec není tak daleko, aby jsi si udělala radost ty a holky třeba taky😁 Nedaleko je i muzeum výroby hraček s dílničkou a hernou. Tak krasné prázdniny přejeme.

15. hezký den, mě se líbilo v naučném parku VIDA v Brně - skvělá vzdělávací akce pro děti. Pak také v ekoparku Sluňákov. sdílím na Fb jako Barbora Francová. cervenkova.barbora@seznam.cz

16. Dobrý den, nám se moc líbí lednicko - valtický areál a okolí. Děkuji za krásnou soutěž a přeji hezký den. Petra Kavková

17. To je krásné....už vidím jak nás naše slečna volá k obědu :) Jinak co se týká dovolené, tak bych řekla, že máme stejně nejkrásněji na Pálavě :-) ale láká nás taky Šumava, ta musí být taky nádherná, ale na tu jsme se bohužel ještě nedostali :( sdílím na fb, hezký den Lucka (luctrav@email.cz

18. Ahojky:) Sdílím příspěvek na manželově Fb:)Ubytování bylo perfektní třeba na Šumavě na Statku Česká Lípa, kde jsme si to z plna doušky užívali:) Email je: adela.navrad@seznam.cz

19. Ubytování bylo moc hezké na Pálavě, kde je tedy krásně snad celoročně:) Třeba Vinařství u kapličky, kde je klid, wellness, bazen, čisto a krásná příroda:) navíc výlety kolem Pálavy jsou pro děti naprosto úžasné. Moc se nám tam líbilo, ale věřím, že krásných míst je hodně. vl.navratilova@seznam.cz

20. To je krása. Sdílím na FB. Líbí se nám na Znojemsku (celé Poddyjí je krásné). Jana Svobodová

21. Ahoj Terezko, krásná sada, zase jsi nezklamala :-) Můžu doporučit Luhačovice a hotel VEGA. Byli jsme tam cca.2-3 roky zpět.Recepční strašně milá, také obsluha v restauraci, udělala nám pro Niky jídlo o půl hoďky dřív než otviraly. Je tam dětská herna, bylo i menší hřiště, a velká vodní skluzavka fakt mega. Mrkni jim na stránky. Bylo tam, fakt nádherně, nevím jak ted, ale ředitel se snažil a měl heslo vše pro rodinu :-) Gabi Soukupová venamo@centrum.cz

22. Nám se líbilo v Maďarsku, ideální místo pro děti. petroslav.n@seznam.cz

23. Nám se stalo za celou dobu jednou jedinkrát, že jsme si řekli SEM UŽ NIKDY. :-)Ale nejvíc nadšení jsme byli z apartmánů Babyhouse (hlavně z přístupu majitelky, to se jen tak nevidí). A každý rok jezdíme na Slovensko do Velkého Mederu. Ale u nás na severu je stejně nejkrásněji. :-) michaela.kankova@centrum.cz a sdílím na fb

24. Terezko, tahle sada by udělala velkou radost našemu Beníčkovi:-)Zítra odjíždíme do Neratova tip od Monči U nás na kopečku. Moc se těším a pak budeme pokračovat na Náchod... Spát budeme ve stanu a to je pro naše kluky velké dobrodružství. No, pro mě taky:-) Ester z Olomouce