pátek 17. února 2017

Konečně mám zase ...

... chvilky na háčkování.

Je jich teda pořád málo, ale nemůžu si stěžovat 🌝

Pustila jsem se do jarní čepičky ... Ariellce je sice tip ťop, snad mi z ní do jara nevyroste a nadělá v ní ještě nějakou tu parádu.

Dnes má, princezna, už devět měsíců 😘






5 komentářů:

  1. Terezko, maličká je kouzelná a letí to:-) Obdivuji vaši pečlivost. Také jsem kdysi bývala "puntičkář".... Co jsou kluci na světě, nezvládám to, ale snažím se, to ano:-))) Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  2. pani TEREZKO, MATE KRASNE HOLCICKY!

    OdpovědětVymazat
  3. Teri toto letí. Ariellka je krásná princezna.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna čiapočka, aj princeznička. Veru, aj ja som sa pokúšala háčkovať čiapočky pre moje dievčatá. Asi takým štýlom: háčiky v ruke o oči upreté na obrazovku, kde som si musela pustiť postup na youtube :-)
    Takže teraz by som asi neuháčkovala nič.
    Pekný deň. Hela

    OdpovědětVymazat