úterý 10. ledna 2017

Šatna ...

... vždycky jsem si ji přála. Myslela jsem, že na bytě je to nereálné. 
Omyl!

Konečně ji mám, vyhradili jsme si na ni místo v ložnici. Je malá, ale vystačí nám. Jsem člověk, co třídí každou sezónu oblečení, hračky a vůbec, všechno doma minimalizuju, co jen to jde. Mám potom pocit, že se mi tady líp dýchá 🌝

A tak mi muž splnil další z mých snů. 
Děkuji Martine 😘






9 komentářů:

  1. Wow tak to ste velmi sikovne vymysleli. Vyzera krasne a prakticky.

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, krásná, taky je to můj sen...V Americe o prázdninách si ji užívám..tady bohužel ne..měj se moc krásně..PS: Máte nádherné dveře! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, takové prázdniny bych také brala :)
      Děkuji za chválu dveří, nemůžu se na ně vynakoukat :)
      Mějte se krásně, T.

      Vymazat
  3. Terezko, je úžasná !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé krásná :) taky si takovou jednou přeju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Óóó, perfektná :) presne toto by som aj ja nutne potrebovala. V našom byte to bohužiaľ nejde.
    m.

    OdpovědětVymazat