středa 11. ledna 2017

Giveaway o drátěný koš ...

... dobré ráno přeji 😉

Před pár měsíci, jsem si v e-shopu westwing objednala sadu drátěných košů a těšila se, až jim v novém bytě najdu to správné místo. 
Našla jsem, ale jen pro dva menší, ten největší je tudíž k mání pro Vás 🌝

Mimochodem, znáte tenhle e-shop s bytovými doplňky? 
Já na něj koukám téměř denně ... každý den doplňují nové kampaně s úžasnými a neokoukanými kousky ... 
Některé z kampaní bývají i ve stylu Provence, Shabby Chic ... a to je teprve paráda 😉

Pokud máte zájem o drátěný koš, napište mi pod tento příspěvek komentář s Vaším e-mailem a můžete připsat i to, jak by jste koš využili u Vás doma 🌝 

15.1.2017 ve 12.00 hod. vylosuji jednoho šťastlivce. 







45 komentářů:

  1. Ju...po takovem kosi uz chvili touzim do obyvaku na polstarky :)
    svobodovaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Také se dívám na obchudek. Krasne veci. Jana.bajkova7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Taky by se nám hodil do pokojíčku na plyšové zvířátka ;) lucie.r959@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný koš, ideální do obýváku na uložení dek pro tyto chladné dny ��
    sarka.bauerova14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný dobrý den Terezko, ráda se zúčastním soutěže a koš bych postavila ke krbu.
    Mějte se prima, Martina
    m.svikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to mě nadchlo, když se na mě neusměje štěstí, určitě si je koupím. Do obýváku, do pokojíčku ideální.
    Barbora.kp@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné koše! Dala bych do něj deky v obýváku. Hezky mrazivy den!
    Ja.zuzacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Dobrý den,tak to je perfektní designovka! Hodil by se mi,buď do pokojíčku na hračky,nebo,zcela neoriginálne,na deky :-) Přeju krásný den,Eva(sallebra@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. dobrý den,
    taky se ráda zúčastním, asi na deky. Dana (dana.tesova@seznam.cz).

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, nádherné košíky. Mě by se hodil na klubíčka a nebo na deky. Určitě nevyhraju, tak se jdu koukat do eshopu. Díky za váš pěkný blog. Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Pouzila bych je na plyšáky do pokojíčku ale vyhovalo by mi vic do obyvaku na deky nemam je kam uz davat �� stevernik@gmail.com krasny den a Děkuji

    OdpovědětVymazat
  12. Podobný koš měla moje babička na dřevo :) Vždy stál v kuchyni u kamen. Vyvolává u mě hezké vzpomínky s úsměvem.

    OdpovědětVymazat
  13. Terezko,ja bych koš také viděla u nas u krbu.Koš na deky už jsem si pořídila. A e-shop vůbec neznám,budu muset mrknout;-)Mě u tebe zaujala v prvním koši asi béžová hackovana deka,to ty?Krasne mrazivé dny a díky za další giveaway!Ilona.Rezaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. a já právě přemýšlím - klasické povánoční dilema - kam s hračkama toho nejmladšího (tak, aby nebyly všude, ale přitom aby je měl na očích. To by bylo asi doré řešení, no ne????
    Simona
    zobacova.simona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Hezký den, Terezko,
    koše jsou skvělé - to ani nejde nezkusit štěstí :-)
    A díky za tip na eshop, neznala jsem ho.
    Moc se mi líbí využití podobných košů na deky nebo klubíčka - momentálně je doma mám ve třech menších proutěných.
    Díky za možnost si o něj zasoutěžit a přeji Vám krásné zimní dny
    Jana
    jvasutova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Krásná soutěž! E-shop vůbec neznám, ale určitě tam mrknu. Moje mamka má moc ráda tenhle styl, takže i košík by putoval jí. Blížej se jí narozeniny, takže bych jí ho pravděpodobně darovala jako dárek, ale spíš bych to asi nevydržela a dostala by ho dřív :D
    andrejak.diary@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mě by se koš líbil na dočasné odložení oblečení, které se mi nechce skládat do skříně. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Teri, ani já tentokrát neodolám .... už delší dobu sháním nějaký větší koš do obýváku na deky, které se všude povalují a já zuřím a zuřím .... Marki

    PS: hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ten by se mi hodil teď v zimě na mojí oblíbenou deku.V létě bych našla jinačí uplatnění.Je to krásný doplněk.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. No, to je krása! Chci se pustit do rekonstrukce pokoje, který chci "vyšperkovat". Nevím co bych do koše dala, je hezký klidně i jako samotný solitér, nicméně je mi jasné, že by nakonec ale prázdný nezůstal :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. ten je nádherný :) jelikož bydlíme u svých dvou koček, tak kočky by ho určitě využily na poskládání měkkoučkých dek, do kterých se uvelebí přesně na vrchol košíku :) jsou to ale filuty!
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Terezko, tento internetový e-shop znám velmi dobře a možná lituji chvíle, kdy jsem ho objevila, protože od té doby mi každý den chodí na email upoutávky s různými skvosty a já často neodolám:o)! A tak jsem už utratila spoustu korunek. Na tyto koše jsem měla taky zálusk, ale nakonec jsem je nekoupila. Jak bych ten koš využila?Hodil by se mi moc do obýváku na ty moje plyšové deky, které vždycky večer krásně zahřejí..Budu si držet palečky a Tobě přeji moc krásné dny...Inka

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Terezko, tento e-shop jsem neznala, takže tedy "pěkně děkuju":-))
    Do koše bych si dala klubíčka, deky, pokud by mi ho nezabavil malý princ na svá brr(autíčka a baba(pejsek) a ňa ňa(kočička).
    A myslím, že by ho určitě potřebovaly i naše princezny. Na hračky, náhradní oblečky pro panenky, věci na tvoření, pro své muchláčky plyšáčky ..
    krásný večer.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  24. Milá Terezko,
    do koše bych si dala svoje milované věci a možná bych si tam propašovala i nějakou čokoládu :)
    Celý blog máš super.
    Jen tak dál........
    S přáním všeho dobrého do roku 2017
    Káťa
    Kata@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Milá Terez,
    super soutěž, díky moc za ní. I když v soutěžích nikdy nevyhrávám, asi štěstí v lásce, tak to přesto zkusím.
    Do koše bych dala tu hromadu knížek, co se mi nevejdou do knihovny.
    martina.kopecka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Terezko, koše jsou krásné, a já se přiznám, že obchůdek neznám, takže určitě nakouknu.
    Já bych ho asi využila na vlnu. Měj se hezky!
    Ivana
    ivana.grygarikova26@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Terezko,náhodou jsem tu po dlouhé době nakoukla...ty koše jsou super,já bych ho určo využila asi na klubíčka...
    Tento blog se mi hodně líbí!Přeju krásný večer.Zdena

    OdpovědětVymazat
  28. Tak tenhle e-shop neznám. Koše jsou supér a co bych do něho dala .. klubka nebo deky .. ty se stále někde povalují.
    Měj se hezky Denisa

    emailík deniben@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Terezko, koše jsou pěkné, já bych jejich využití viděla na deky v obýváku. E-shop neznám, ráda kouknu. Krásné dny k vám domů. Jana vi.jana.vi&gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Krásný den Terezko,
    koš je famózní. Já bych ho jako pár lidiček přede mnou užila na uložení klubíček nebo na rozpracované háčkovací nebo šicí projekty.
    Přeju vám krásný opět zasnězený den. VeronikA kulhaver@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. AHoj Terezko, jé, koš je super krásný, uživila bych ho ve svém pokoji, kde se mi stále něco někde povaluje a mamka se pak zlobí, hned by bylo uklizeno..:-)
    krásný den
    Sára
    sara@naiser.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj Terez :) ... koš je nádherný, úplně ho vidím vedle gauče, jak v něm mám svoje klubíčka na háčkování :) zatím jsou schované pod postelí :D ... přeju šťastnou ruku při losování a těším se na další nahlédnutí do vašeho nového království :)
    Pěkný den
    Denisa
    den.jureckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Krásný den Terezko,
    blog sleduji pravidelně, je to jeden z mých oblíbených..:-D Koš je moc pěkný, využila bych ho v obýváku na deky, e-shop znám, taky už mám z něj pár kousků..:-D Přeji moc pěkných příspěvků a krásných foteček s vašimi kouzelnými holčičkami Zdravím Hana
    Hanys25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Terezko, zdravím v novém roce a přeji vše krásné v novém bytečku. Sleduji, jak jste se rychle zabydleli a máte můj obdiv, opravdu nádhera i s tím časovým presem, ve kterém jste vše zvládli. A koše....u nás by konečně měly své místo deky a polštáře. Zdraví Olga s rodinou
    ricicovaolga@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Přeji krásný den, nejen Terezce ale i malým slečnám. Stránka s nabídkou je krásná, už jsem si tam i vybrala :-). A koš bych si určitě dala do koupelny na ručníky. Lida ludmila.volkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Pěkné,u nás prosluněné odpoledne.Košíky jsou krásné,určitě budou mít nekonečné využití.Mě by se moc hodil na klubíčka.Lenka.K kozlovska.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. jak mě by se líbil v koupelně na toaletní papír,nebo na ručníky,zítra mám narozeniny tak že bych si udělala radost?! :-) je to krása nesmírná

    jasnenka18@email.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý večer, koš je nádherný, využila bych ho na deky a plédy v obýváku. Na e-shop se určitě také podívám. Hezké dny, Jana (janina.vencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  39. Skvělý doplněk, a parádní na aražmá do provence koutků. Už ho vidím na terase nebo před dvěřmi jako obal na stromeček či jiný květináč,nebo skvělé na uložení podsedáků a dek na chladnější večery.
    skutovabarbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Nádherný kôš na čokoľvek. Zišiel by sa, 15.1. má manžel narodeniny, tak šťastnú ruku k losovaniu. Papa Aňa. palianna@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  41. Krásné zasněžené ráno,
    Koše jsou nádherné, jen z nich vytáhnout bílou chlupatou deku a zababušit se :) tyhle černé kovové doplňky asi nikdy neztratí kouzlo, mám v takovém stylu klícku na svíčky a nově i lustr.
    Michaela.bartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Přeji Vám krásné sobotní ráno. Nejprve chci říci, že jsem moc ráda,že jsem na Váš blog narazila. Kombinace bílá, růžová a šedá se mi moc líbí - zvláště ve výbavě pro miminko. Děkuji. Ohledně koše - ráda bych ho využila ve své třídě. Dávali bychom si do něj polštářky, které bychom si vytáhli vždy, když chceme číst naši oblíbenou knížku. Alena: cekotovaalena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Hanka Francová14. ledna 2017 16:38

    Hezký víkend, košík je moc praktická věc, já bych ho využila na zimní doplňky (čepice, šály, rukavice,....) Hezký rok celé rodince a pěkné bydleníčko přeje Hanka.
    hana.ulrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Tento e-shop neznám ale vypadá super. Koš bych doma využila na deky a polštářky. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Tak nevim, zda nepisu pozde, repsektive za 5 min 12:-). Kos je moc pekny. Ja bych vyuzila treba na drevo, mozna i jako obal na vetsi kvetnik s kytkou, deky a kdo vi co jeste:-).
    Jinak Westwing znam, je to velike lakadlo.
    Pekny den. M.
    info@nordicpassion.cz

    OdpovědětVymazat