úterý 6. prosince 2016

První vánoční ...

... besídka naší Beky.

Děkujeme ti, byla jsi skvělá! 😘



Po tvářích mi tekly slzy dojetí. Tyhle akce miluju ...

Kostým lišky jsem tvořila, lepila a šila včera večer, protože Beky minulý týden marodila a paní učitelky nám zapomněly říct, že děti mají mít masku. 
Ale sekáč to zachránil!
Vlítla jsem tam včera těsně před zavíračkou, sebrala pár oranžových triček a chlupatou šálu a po večeři se do toho pustila. 
Rebinka byla spokojená a o to mi šlo 😋





Krásný předvánoční čas, T.


5 komentářů:

  1. Dokonalá lištička. Jste moc šikovná. Dojetí plně chápu, tyto akce jsem taky vždycky skoro obrečela. Přeju krásný předvánoční čas. VeronikA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dělají nám radost, dětičky :) tak to má být :)

      Vymazat
  2. Terko,jsi úžasná. Někdy byla opravdu krásná lištička.Já bych také brečela.Při takových akcích jsem vždy dojatá k slzám. Náš Jonáš bude mít první besídku až příští rok.Do školky bude nastupovat až 2.1.Přeji Ti klidný adventní čas.Hlavně,ať jste brzo ve svém bytečku!Pavla

    OdpovědětVymazat
  3. Místo Beky mi tam naskočilo Někdy.To jsou ty chytré telefony.Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochopila jsem Pavli :)
      Teda, Jonášek už bude školkou povinný, to uteklo! Díky, s bytem to vypadá tak, že budeme rádi, když se na Vánoce přestěhujeme :(

      Vymazat