pondělí 28. listopadu 2016

Stále ještě ...

... nebydlíme :(

Rekonstrukce se nám maximálně prodloužila. A nebylo by to ono, kdyby se něco nepokazilo ... Konkrétně podlahy. Ani nemám sílu se nějak rozepisovat, snad někdy jindy ... 

Všude okolo vidím krásnou vánoční výzdobu, advent už včera odstartoval kouzelný čas a já nemám ani svícen, ani věneček, mám jen hlavu plnou dalšího stěhování a balení. Minulý týden se u nás "proběhla" střevní viróza, naštěstí se vyhnula Ariellce, tak jsme měli hodně "veselo". Atmosféra u nás houstne ...  ale věřím, že se tomu všemu jednou zasmějeme :) 

Píšete mi, jestli už bydlíme, že jsem už dlouho nenapsala příspěvek, ale myslím na blog denně, to mi věřte, moc mi psaní chybí, jen nějak není sil. Ale všechno Vám vynahradím, snad už brzy! 
Ještě před Vánocemi :)

Posílám fotku našeho štěstí, tohle je nejvíc!
Vánoce, nevánoce :)


13 komentářů:

  1. Terezko,to chce klid! Ono jednou všechno bude! Teď to chce hlavně zdraví a zdravotnictví a trošku si užít ten adventní čas:-)Já ve čtvrtek nastoupila po 3 letech do práce a je to také mazec!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, to věřím, tohle si zatím neumím představit. Hodně štěstí přeji a práci, která tě bude naplňovat!!!

      Vymazat
  2. Nádherné princezny ♥ To je opravdu nejvíc ♥

    OdpovědětVymazat
  3. přejte si, a určitě to už brzy bude, držím palce. mějte se Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, posílám energii a sílu. Zvládnete to, jako vždy:-) A jednou se tomu určitě zasmějete. Když nejde o život... Ester z Olomouce PS: Princezny kouzelné...ach

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím,ono se vždy něco pokazí a jsme zklamáni,že nám to nevychází.....ale až to přijde to bude radosti"také to znám".Váše štěstíčka♥ jsou úžasná....Krásný advent.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, děkuji!!!
      Tobě taky přeji krásný advent :)

      Vymazat
  6. Držím palce s rekonstrukcí a přeju pevné nervy. My jsme loni rekonstruovali koupelnu a naivně jsme si mysleli, že to stihneme do Vánoc. Náš Štědrý den nakonec vypadal tak, že až do odpoledne přítel pracoval na koupelně a večeřet jsme museli na gauči v obýváku, protože v kuchyni nám stála vana :D. Teďka se tomu už taky smějeme, ale loni mi bylo doslova do breku :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Andrejko, děkuji za pobavení, jsem se nasmála :)
      Ono to už nějak dopadne, už mi je líp, děkuji za povzbuzení :)

      Vymazat
    2. Není vůbec za co :D
      Já jsem navíc opravdu velký milovník Vánoc, takže jsem to chtěla mít všechno pěkný, nachystaný ... no jak říkám, teďka se tomu už taky směju :D

      Vymazat