úterý 29. listopadu 2016

Rok se ...

... s rokem sešel a Nicoll má zase svátek ... to to letí :) 

Letos jsem s Nicollkou nepekla muffiny, jako každý rok, letos jsme vymyslely "bláznivé buchty" , jak je nazvala sama oslavenkyně. 

Jde o klasické Honzovy buchty, kterým jsme místo povidlové náplně daly do bříška lísteček s úkolem. 

Zítra jim je pan učitel rozdá, děti si rozlomí buchtu a uvnitř každé je zapečený lísteček s úkoly, které děti musí vyplnit. 
Některé úkoly jsem záměrně vymyslela legrační, ať se děti zasmějí, jiné budou zkoušet i jejich znalosti. 
Na čtyřech je nápis "vyhráváš" - tihle šťastlivci získají čokoládu navíc. 

Už se těšíme na reakce😊





5 komentářů:

  1. Teri, ti je ale moc krásný nápad. taky se těším, až napíšeš jak děti reagovaly.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)
      Prý byla velká sranda, tak jsem moc ráda, že buchty měly úspěch :)

      Vymazat
  2. Ahoj Terko,Tvé nápady v kreativitě nemají konce.Bláznivé buchty jsou super.Jsem zvědavá jaký úkol dostane Maťa.Zda bude počítat nebo se stane něžným motýlkem:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Terko,tak Maťa měl výhru :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, něžného motýlka jsem přála panu učiteli :D
      Nicoll už povídala, že Maťa vyhrál :) Tak aspoň si pochutnal :)

      Vymazat