sobota 8. října 2016

Láskominy ...

... Denisy Bartošové

Kniha přesně pro mě, pro mé nenechavé ruce ... 
Plno kreativní nápadů, jedlých dárků, takových těch, jak já říkám, blbůstek :) 

Jsem hrdou majitelkou :) i její první knihy - Láska prochází kuchyní ... 
Opravdu jsou velmi vydařené !






Určitě se můžete těšit na příspěvky s výrobky podle Denisy ... jeden z nich už chystám, ale vložím jej až z nové kuchyně :) 

P.S. : rekonstrukce se snad pomalu blíží ke konci. 
Počítáme, že do konce října bydlíme! 
HURÁ! :) 

3 komentáře:

  1. Zdravím,už teď se těším na další inspirace....Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, taky mám obě knížky, jsem z nich nadšená. a na novou kuchyň se moc těším. Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, těším se na Vaše nové bydlení a na nové příspěvky s dobrotami. Potom také vyzkouším:-) Zdraví, Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat