úterý 20. září 2016

Vyhlášení ...

... vítězky GiveAway!

Chci Vám moc poděkovat, každá má další giveaway je víc a víc úspěšná a zapojuje se Vás opravdu velké množství, z čehož mám nesmírnou radost!


Tentokrát se štěstí usmálo na mou věrnou čtenářku Peťku!

petra.kodlova@seznam.cz

Moc gratuluji Peťko :) 

Ostatním ještě jednou děkuji !

Krásný večer, Tereez

5 komentářů:

  1. Ahoj Terezko,
    moc, moc děkuji. Ani nevíš , jakou mám radost ♥ úplně mě to dojalo. Ještě jednou děkuji.
    Těším se, až si uvařím čaj,zachumlám se do deky, zapálím svíčku a budu relaxovat.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím,vítězce gratuluji...krásná výhra.Šárka Ho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím,je mi smutno jak to zde funguje!!!!"při začátku přes padesát přihlášených a na konci jen dva komentáře(((((....."Ať se nikdo nezlobí,ale musela jsem to napsat...Šárka Ho

      Vymazat
    2. Šárko, já to ani nestačím sledovat :) Zavařuju, dělám dětem přesnídávky a na ostatní teď nezbývá čas ..
      Díky za reakci.
      Měj moc hezký večer, Tereez

      Vymazat