úterý 6. září 2016

Čas ...

... ten tak rychle utíká :( 

To je známé klišé ... já čas nejvíc vnímám na dětech ... Nedávno poslouchala mé srdce v pupíku a dnes už je z ní velká školkařka ... 

Rebeca šla včera poprvé do školky, tolik se těšila, nemohla ani dospát, ve školce prý poplakávala, ale žádná velká hrůza, dostala i pochvalu od paní učitelky. 
Dnešek byl horší ... alespoň teď ráno ... snad se brzy adaptuje ... nejsme totiž zvyklé na žádné odloučení, mám děti neustále u sebe, nějak nám to takhle vyhovuje a já s nimi moc ráda trávím čas, proto to pro nás teď bude těžší období. 

Předala jsem Bekynku paní učitelce, vylítla ze šatny a venku, v dešti, jsem začala plakat taky :) 

Jsme s Ariellkou samy doma, na stole mám horkou kávu - dnes už třetí a to je teprve půl deváté ... a je tady tak ticho.
 Nostalgicky se kochám fotkama naší "malé" Bíbí :-*

Všem školáčkům a školkařům přeji rychlé zařazení se do kolektivu a co nejmíň stesku! :) 

















3 komentáře:

  1. Terezko,já brečela týden. Emi už je taky ve školce,moc tam chťela. Zvládnete to obě :-* krásnou neděli Janča Grabi

    OdpovědětVymazat