pátek 9. září 2016

Na podzimní ...

... čaj

Připravila jsem si pro Vás další GiveAway!

Na mých Facebookových stránkách jsem Vám dala vybrat, jakou by jste preferovali barvu ... na výběr byla pastelově růžová, modrá, šedá a bílá. 
Na plné čáře zvítězila šedá! 

Mně se moc líbí čajová konvice od Alice - warm grey 
a hrníček tak akorát do ruky k podzimnímu posezení ať už na zahradě nebo pěkně v teple, v obýváku :) 

Tak jdeme na to? 

Zanechte pod tímto příspěvkem komentář se svým mailem 
( v případě výhry Vás na něj budu kontaktovat )
 ... a šiřte GiveAway jakýmkoliv způsobem dál ! :) 

Hodně štěstí, Tereez


Losujeme 20.9. 2016 v 18.00 hodin!

58 komentářů:

  1. Krásná giveaway :) přeji krásný podzim.
    svobodovaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Teri, to je nadhera :-)
    23majinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sice som na fb nezaregistrovala vyber farieb, ale seda je pekna aj podla mojho nazoru. sslavulka@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. šedá je dobrá, a v kombinaci s levandulovým čajíkem s medíkem ... hmmmm
    Simona
    zobacova.simona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, krásná sada :) ta by se mi hodila do mojí nové kuchyně :) martina.hnidakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná sada. Stále mě to láká si jí objednat, ale nevím jakou barvu. Šedá by se mi líbila. bastyrovaradka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jako vždy nádherná GA. Šedou miluju, tak se musím zapojit, ačkoli nikdy nevyhrávám :-D
    JanaBendova87@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tery,tak to je nádhera. Jak by se mi do ni vařila melta. Sice mám štěstí v lásce než ve hře,ale za zkoušku nic nedám :) hankahofirkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. šmankote Tery, taková nádhera, kdo by si nepřál ji vyhrát??????
    přeji krásný den k Vám domů. Majka
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Wau, to je nadhera💗💗💗 po takove konvicce na caj uz dlouho touzim, ale zadna nebyla ta prava😭 tato je naprosto dokonala a navic by mi skvele pasovala do kuchyne😍

    Marianadaska1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Terezko...to je ale moc lákavá soutěž, a tak i já se zúčastňuji ☺
    Přeji tobě i tvým princeznám hodně krásných podzimních dní.
    Pa Martina
    m.svikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Teri, take nejsem vyhravaci typ��.Leto konci a s tim I cas ledove kavicky na terase.Prichazi podzim,obdobi tepla domova.Cajik s teto krasne konvice a salku je pro tuto chvilku idealni��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pavlapribyl@centrum.cz

      Vymazat
  13. Set hrníčků miluju! Poslední dobou si děláme rodinný čaj o páté a konvička by se mi hodila♥
    sistershoods@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Terezko,
    protože jsem velká milovnice čajů tak by se mi taková krásná konvička hodila.
    Blíží se podzim, čaje, voňavé svíčky... Ideální kombinace.
    Sdílím soutěž i na FB.
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Dobré dopoledne, krásný set, tak zkouším štěstí :) sallebra@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné dopoledne :) ... Váš blog jsem objevila teprve před pár dny a jsem na něm doslova závislá :D ...je úžasný, jen tak dál, ať se můžu opět nechat něčím pěkným inspirovat :) ... Zkouším štěstí na krásný set, který jste vybrala :) Perfektně by padl do našeho obyváčku :) den.jureckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Úplná nádhera Terezko :) Lucie.r959@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Terezko,vloni jsem u tebe vyhrála krasnou sedo- hvězdnou sadu a tak i tentokrát zkusim štěstí;-)Krasny víkend Vám a třem princeznám:-)Ilona.Rezaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Kouzelne!!! Pa Zuzka
    Ja.zuzacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Šedá je dobrá volba.Moc hezký výběr. marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Zdravím,také zkusím štěstí,kdo by si nepřál vyhrát takovou krásku.....Přeji krásné babí léto a šťastnou ruku při losování)))).Šárka Hodonín SHKPAVEL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Zdravím,mám doma pár kousků v růžové a zelené a o šedé taky uvažuju.Krásně všechny kousky k sobě ladí.Tak zkusím štěstí.Přeji krásné slunečné dny.
    Dolezan@email.cz
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  23. Krása... to by byl perfektní dárek:-) Lenka lea.beruska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tak takovou krásu bych ve své modrošedé domácnosti velmi ráda uvítala...:-). Děkuji za šanci! oringle@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ach......gavorova.p@centrum.cz ������

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj.Čajový servis je kúzelný a farba kombinovateľná so všetkými ročnými obdobiami.Krásny víkend.Slavka
    sl.krajnakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj.Čajový servis je kúzelný a farba kombinovateľná so všetkými ročnými obdobiami.Krásny víkend.Slavka
    sl.krajnakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Terezko to je krasna soutez. Konvicka i hrnicek jsou peckovni moc by mi padli do me kuchynky �� miluji sedou barvu. Sdilim na fb a preji krasny zbytek dne a taky vikend. Strawberry24@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Wau! Moc krásná sada. Navíc šedou miluju! Moc ráda se do soutěže zapojím :)
    misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Terezko, přeji krásné dny Tobě i tvým krásným malým princeznám. Moc ráda si zasoutěžím o tak nádhernou cenu. Konvice je dokonalá a tak se budu těšit, jestli se štěstí usměje...Můj email je j.fejfusova@seznam.cz ..

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to je moc hezká sada, také zkusím štěstí. Eva . Mail je eva.chaloupkova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ráda se také připojím,protože konvice i šálek stojí za to.Boža
    Mail sulistova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Úžasná GA moc krásné. Komplet vybízí k uvaření chutného čaje ;) a posezení s výhledem na zahradu ;)
    sistershoods@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Terezko, moc pěkná souprava, snad se štěstí unaví, tak sdílím na FB,
    hlouskovipv@seznam.cz, krásný víkend Maryša :)))

    OdpovědětVymazat
  35. Podzimní čaj na terase :-) už to vidím. Pškný slunečný - ještě letní den přeji :-) vaculova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Terezko taky se pokusím.Je to moje barva i v oblečení.Alibabka
    pojeali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Moc hezký set...:-) tomas.martinek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tak to je moc krasna sada :-) postupne doma vymenuji nasi vsrhochut hrnicku za sede, takze by se mi doma tyto kousky urcite krasne vyjimaly. Terezko, preji Vam s holcickami krasny podzim. Haasova.vendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Krásná...:) adela.navrad@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Vypadá úžasně :)
    sarkabooks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj Terezko,
    Sice jsem hlasovala pro bílou, ale tuhle mít. ... ��
    Krásný den, Štěpka
    Balkova.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Krásná sada,zkusím štěstí. zdenkaholub@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Krásný den, děkuji za soutěž o překrásnou sadu na kterou je radost pohledět.
    Mějte se s vaší rodinkou nádherně :-)
    petra.lans@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Dobrý večer,díky za krásnou šanci....také zkusím štěstí.Marie johnatek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Dobrý den, ráda zkusím štěstí v soutěži...je to krásná kolekce :-) Mějte se krásně Katka, katka.ovcariova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Ahoj Tery, krásný set! Doufám, že se na mě usměje štěstí! :-) Marie, kotaskova111@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Terezko, tak se také zapojuji:-) Mám totiž 21. 9. narozeniny, tak třeba dostanu krásný dárek;-) Šedou miluji a chválím nápad s beruškovou buchtou - je kouzelná. Ať maličkou zoubky moc netrápí. Krásný víkend, Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  48. No to je krása! Sice nepatřím mezi šťastlivce, ale pokoušet to musím pořád, no ne?:D
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Krasna soutez. :) j.krupalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Krásná sada. Krásný blog. Krásné princezny.
    Díky za soutěž.
    Bohunka zavináč naiser tečka cz

    OdpovědětVymazat
  51. Miluji tento styl, nádhera! Helenakrhutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Šedá je prima volba.
    vi.jana.vi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Nádhera...a tak zkouším štěstí a přeji krásný podzim (i když já mám radši jaro a léto ☺)
    petrusovao@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Pekné, trochu radosti by sa zišlo ......tak skúsim štastie
    simkova.jana@atk.sk

    OdpovědětVymazat