pondělí 22. srpna 2016

Švestková bublanina ...

... prázdninujeme u babičky a dědy, kde jsme s manželem oslavili i naše kulaté narozeniny. No jó, čas letí a už i my patříme ke třicátníkům :) 

Dostala jsem úžasný dárek, krásný retro robot značky Smeg. Mám k němu i ve stejné barvě varnou konvici a tak se nemůžu dočkat nové kuchyně, kde k nim přibudou i další spotřebiče.
Martine, ještě jednou Ti děkuji :) 

Robot je u nás teď využíván každý den. Babička nás zásobuje ovocem ze zahrádky a my s holkama pečeme buchty o stošest. 
Podělím se s Vámi o jeden hodně jednoduchý, za to výborný recept na švestkovou bublaninu.






Bublanina

1 prášek do pečiva
2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek mléka
1 vanilkový cukr
2 vejce
1 hrnek cukru krupice
1/2 hrnku oleje

Všechny suroviny smícháme, vymažeme si máslem plech, vysypeme ho hrubou moukou nebo strouhankou, těsto na něj nalijeme, naskládáme vypeckované švestky, posypeme drobenkou a pečeme cca 30 minut při 180 stupních.


Drobenka
3-4 lžíce hrubé mouky
1 balíček vanilkového cukru
2-3 lžíce cukru moučka
1-2 lžic másla


5 komentářů:

  1. Tolik deti pred tricitkou, tleskam! Moc gratuluji ke kulatinam, hlaven preju zdarvi, stesti, radost a pohodu. Mejte se vsichni fajn. Bublanina vypada naramne. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna včera jsem přesně tuto buchtu pekla :-) mňamka, ještě jsem pod drobenku dala mák, ten my můžeme :-) Krásný den berušky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, paráda, to mě nenapadlo! Díky za vychytávku, příště bude s mákem :) Krásnou neděli, T.

      Vymazat
  3. Terezko, tobě i manželovi dodatečně všechno nej, nej, nej !!!! Dostala jsi nádherný dárek .... recept znám, je super, říkám mu "univerzální", dá se z něj upéct buchta na sto způsobů, včera jsem jí pekla s meruňkama ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat