sobota 6. srpna 2016

Bábovky ...

... Radka Třeštíková ...

... při kojení vyplňuju čas čtením, je to taková moje chvilka klidu :) 
Neodolala jsem všem těm reklamám na bestseller od Radky Třeštíkové, tím spíš, když je Radka rodačka z našeho městečka ... a udělala jsem dobře. Bábovky jsem přelouskala během 2 dnů, četla jsem třeba i při nočním kojení ve tři hodiny ráno! :) tak moc mě její psaní pohltilo ... ihned jsem si objednala její další dvě knížky, před chvilkou mi dorazily ... teď už jen čekám, až se ozve hladová Ariellka :) 





3 komentáře:

  1. Co čtenář to jiný vkus
    http://kucharkazesvatojanu.blogspot.cz/2016/07/babovky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte pravdu, paní Eva taky píše, že se kniha dobře čte ... a o to mi jde :) Krásnou sobotu, T.

      Vymazat
  2. Ta maličká je roztomilá :) na knížku si taky brousím zoubky...

    OdpovědětVymazat