pátek 17. června 2016

Dollhouse ...

... velké narozeninové překvapení je prozrazeno! 
Domeček od šikovného pana truhláře udělal holkám obrovskou radost! Přiznávám, mně také :) Hned bych se vrátila do dětství ...


Teď už můžu hrdě říct, že jsem majitelkou luxusního třípatrového domu v Provence ... i když v menším měřítku :)

Je krásný, do detailu doladěný, v moc hezkých barvách ... je náš! :)









Tento víkend máme ve znamení puntíkové párty ... už se moc těšíme. 

Mezi kojením, praním a mazlením se s naší nejmenší ... stíhám ještě zdobit obývák do samého puntíku, víc už nedám :) 

Krásný víkend, T.


8 komentářů:

  1. No ten je úúúžasný a nádherný...asi se nemám ptát na cenu...

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, asi jsem se zamilovala:o)! Ten domek je naprosto nádherný! Nedělá ten váš pan truhlář na zakázku? Myslím, že by se zamilovaly i mé dvě vnučky:o))! Měj krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, já také :)
      Ano ano, dělá na zakázku, našla jsem si ho přes internet a myslím, že má zlaté ruce :)
      Odkaz na něj najdete v příspěvku po rozkliknutí slova "truhlář" :)
      Krásný den

      Vymazat
  3. Terezko, teda ten je nádherný, jé já se asi zamilovala. Takový domeček bych hned brala.
    Terezko, měj se krásně a přeji prima neděli. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, ten domeček je naprosto úžasný. věřím, že holky byly nadšené.
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Terezka, práve som objavila tvoj krásny blog a priznám sa, že som veľmi rada a rada sa vrátim. Domček je nádherný, myslím, že veľa radosti by urobila aj u nás doma :-) Pekný deň. Hela

    OdpovědětVymazat
  6. Terezka, práve som objavila tvoj krásny blog a priznám sa, že som veľmi rada a rada sa vrátim. Domček je nádherný, myslím, že veľa radosti by urobila aj u nás doma :-) Pekný deň. Hela

    OdpovědětVymazat