pátek 6. května 2016

Finále ...

... tak už se mi to krátí ...




... jsem na sebe pyšná, že jsem 3. trimestr vydržela doma, k tomu mi pomohly tabletky s magnesiem :) 
Každou chvíli to může vypuknout (už aby to bylo) ... trápí mě poslíčci, bolení zad, skříplý nerv v pravé noze a střevní potíže ... při chůzi si připadám jako kačena, ve vaně zase jako velryba a i při odpočívání v posteli funím jako hroch :)))

Krásné jarní dny a myslete na mě! Ať tu velkou událost zmáknu levou zadní :) 

15 komentářů:

  1. Terezko,vydrz!A držím Palecky:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko budu na tebe myslet ať to jde raz dva.
    Jestli budeš jako moje kamarádka, ta čtvrté dítě porodila za hodinu a půl tak to by bylo fajn viď ;)
    Pozdrav z Plzně..
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by bylo nááádherné :) jen aby jsme stihli dát děti k babičce a dojet do porodnice :D

      Vymazat
  4. Ať Ti ty poslední dny utečou.. ;) Nepochybuji, že to vše hravě zvládneš.. Držím palečky..

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, dlouho jste nevkládala příspěvek na blog, tak jsem si myslela, že už je Vás 5:-) Myslím na Vás!!!!!!!!!!!!!!!!! Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) to ta únava :) Děkuji Esterko, však dám vědět! :D

      Vymazat
  6. Zdravím,já už myslela,že je Arielka na světě.....Tak ať vše dopadne dobře a hlavně aby to bylo šup šup.papa,Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko díky! :) Kéééééž by už tady byla s námi :)

      Vymazat
  7. Terez, měla by jsi teď dávat report každý den aby nám ta událost neunikla ;-) Jsi ještě 2v1? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Andrejko, pořád 2v1 :D Asi se čančá, princezna naše :)))

      Vymazat
  8. Terezko, to víš, že to zvládneš. držím pěsti.Majka

    OdpovědětVymazat