neděle 3. dubna 2016

Přiznejte se ...

... kdo má nepořádek ve fotkách, tak jako do nedávna my ? :)

Musela jsem se k třídění fotek odhodlávat dlouho. Vůbec se mi do toho nechtělo ... Téměř každý den udělám nějakou tu fotku a pak jednoduše jen vložím do složky ... Tohle je, podle mě, negativní stránka digitálních fotografií ... 
Teď už se nám ale blízká na lepší časy ... místo klasického způsobu vyvolávání fotek jsem zvolila "cewe" fotoknihu ... 
Dala jsem si za úkol, že každý rok v lednu nám ji nechám vytisknout, shrnu do ní každý měsíc z toho roku - naše výlety, pokroky, radosti i starosti ... a budeme tak mít na ten rok krásnou vzpomínku, kterou si můžeme listovat po večerech ... 

A že se mi to osvědčilo už teď ... fotoknihy máme v obýváku a listování v ní je zábava téměř každé návštěvy :) 
Zpětně mám zatím jen dva ročníky, postupně se chci dopracovat nejméně do roku 2012 ... tak mám ještě co dělat! :) 








Jak jste na tom s fotkami vy? Pravidelně vyvoláváte? Nebo to odkládáte na příští rok? :)   

12 komentářů:

  1. Tak to je dobrý nápad. Zatím jsem vytvořila vždycky fotoknihu maximálně z dovolené, ale tahle myšlenka je lepší. Neslibuju, ale pokusím se :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle je super nápad. Mohla bych to nechat vyrobit pro mamku, protože od tý doby, co jsou digitální foťáky, tak si fotky nechávám a k mamce se skoro nic nedostane. Třeba shrnutí našich Vánoc za posledních 10 let by za to stálo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D hodně zdaru Andrejko :)

      Krásný den, T.

      Vymazat
  3. Terezko,
    u nás má na starosti fotky a fotoknihy muž!
    Každý rok stráví jeden víkend výběrem a následně pak odesláním k vyvolání více než 500¨ks fotek .
    A příležitostně jako dárky ještě tvoří fotoknihy.
    Letos jsou fotky z roku 2015 vybrány, ale ještě je v albumech vyvolané nemáme ;-)
    Alby už listuje i náš dvouletý syn .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, tak to máš perfektně zařízené :)

      Vymazat
  4. Ja preferuji klasicka alba i fotky, ale priznavam, ze jsem s tim trochu na stiru. Proto jsem uz nekolikrat volila i tuto variantu - fotoknihu. Lepsi nez nic:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, klasika je asi klasika... Já na ni teď bohužel nemám moc času :)
      Hlavně, že je vyvoláváme, jakkoli! :) Krásný den Marcelko

      Vymazat
  5. Ano, přiznávám se:-) Mám v nich nepořádek a poslední fotokniha je z naší svatby.... Děkuji za "nakopnutí":-) Pustím se do toho hned o víkendu. Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Esterko, donedávna jsem na tom byla stejně jako ty :) Hodně zdaru :)

      Vymazat
  6. Mně se líbí málokterá fotokniha a ty, co se mi líbí, jsou děsně drahé... takže nějaké máme, ale spíš volím klasická fotoalba a ručně psané popisky, fotek je hodně a navíc to má pořád něco do sebe... teď jsem taky propadla kouzlu project lifu, je to skvělé... hodně kreativní a spousta prostoru pro všechny ty letenky, vstupenky, jízdenky a tak... a ty kity jsou nádherné, když člověk ví, kde je sehnat :-)
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie,
      klasika je klasika :)
      Project life neznám, hned na to jdu kuknout :) Díky za inspiraci... Krásné jaro, T.

      Vymazat