středa 6. dubna 2016

Heboučká deka ...

... pro Ariellku ... na povalování, hraní a mazlení. 

Háčkuju, tentokrát pro naši nejmenší princeznu ... z úžasné jemňoučké příze Himalaya Dolphin Baby ...

Nicollka už si zamluvila taky jednu deku pro sebe ... se mi ty děti začínají prodražovat :) 

Zajíčka-mazlíčka, jak mu říká Beky - "Micánek" :) jsme oblekli do tutu sukýnky a mezi ouška mu dali korunku a hned je z něj princezna zaječice :) 
A já už teď vím, že nezůstane jen u jedné zaječice ... sestřičky ji prý nutně potřebují taky :) 






Krásný den, T.

5 komentářů:

  1. Dobrý den, ta dečka je nádherná - mohla bych Vás poprosit o návod, jestli není tajný :) Děkuju, Eva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,
      návod tajný není :) a bohužel ani sestavený.. vše dělám od oka, když mi to nevyjde - pářu :)
      Určitě na youtube nějaký návod najdete, je jich tam spousta. Tak snad jsem Vám aspoň trošku pomohla...
      Krásné jaro, T.

      Vymazat
    2. Děkuju za info :) Krásný den :)

      Vymazat
  2. Něžné,krásné,jste obdivuhodná šikula.Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Těší mě to :)
      Krásný den, T.

      Vymazat