pondělí 11. dubna 2016

Bylinková zahrádka ...

... u nás v kuchyni ...

Od švagrové jsem dostala bedýnky ... hned jsem věděla, že mi budou zdobit parapet v kuchyni ...
A taky že zdobí ... 
... mám malou bylinkovou zahrádku :) 

Posílám pár obrázků, třeba některou z Vás inspiruju :)







Bedýnky jsou od jablečných šťáv (Ikea) ... původní stav ...


Krásný večer, T. 

9 komentářů:

  1. Teri, ty bedýnky jsou moc pěkné, vůbec jsem si jich v Ikea nevšimla. dobrý nápad.
    a máš to doma hezky zútulněné.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím,skvělý nápad)))).Je u Vás krásně a už se těším na mimi...Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko:-) Díky za tip. Krása veliká. Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Terezko, díky za fotky z kuchyně, máš ji užasnou!!! Obdivuji jak máš všechno do posledního puntíku doladěné:) A taky jaký máš pořádek, u mě s dětmi to vypadá trošku jinak:) hodně sil a štěstí do dalších dnů:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Já taky děkuji :)
      Krásné jarní dny, T.

      Vymazat
  5. Pěkné :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2016/04/tip-vonavy-obchod.html

    OdpovědětVymazat