úterý 15. března 2016

Šanony na malůvky ...

... našich dětí ...

Mám moc ráda prohlížení fotek a různých nostalgických věcí, ať už obrázků nebo prvních vlásků, našich holčiček ...

Konečně mám malůvky na jednom místě, hezky seřazené a těším se na večer, jak si je s manželem u čaje budeme prohlížet :)

Každá princezna má svůj originál a až se jednou budou vdávat, dostanou šanon jako jeden z našich darů :)  










Tohle jsou ty nejhezší odměny, já to říkám pořád, že být maminkou je nejkrásnější povolání a poslání :)

5 komentářů:

  1. Nádhera :-) Moc šikovná jsi:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko,
    moc pěkně uspořádané obrázky od dětí v pěkných šanonech :-)
    Já je zatím mám po krabicích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, hlavně, že je někde máš :) Jsou to krásné vzpomínky ..
      Měj se hezky, T.

      Vymazat
  3. Super nápad, to asi taky zavedu, ale já mám z každého školkového roku jednu krabici....redukovat se mi zatím nechce. :-)
    Iveta

    OdpovědětVymazat