pátek 25. března 2016

Když už musím ...

... odpočívat, tak s háčkem v ruce ...

Do pokojíčku jsem holkám uháčkovala puf, podsedák nebo jak mu říkáme my - bobek :) 

Pro tolik oblíbené hrátky s legem je ideální.






Má ale chybu ... je jen jeden! 
... a ráno o něj byla hádka ...   :)

Krásný prodloužený víkend, T. 

12 komentářů:

  1. Super!!!Nemá to chybu!Jen to,že je jeden pro dvě/tři��.Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Pavli :D přesně. Za chvilku budu všechno muset dělat třikrát. To si potom budu muset ještě rozmyslet, jestli se mi do něčeho vůbec bude chtít pouštět :D

      Vymazat
  2. Terezko,tak ten se ti teda povedl! Mohu se zeptat jak je veliký a jak velkým háčkem jsi hackovala?Já se uz dlouho chystam na pleteny.Myslím,že jeden opravdu u Vás stačit nebude;-)A tu panenku nemáš od Markétky?Máme doma totiž hodně podobnou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji! :) Průměr je cca 60 cm, výška asi 25 cm .. Háčkovala jsem dvojitou přízí camilla a háček č.5 (tuším - mám to číslo sloupané :) )
      A uhodla jsi správně, panenky máme dvě a jsou od Matteky :) Má zlaté ručičky :)

      Vymazat
  3. Terez, jen pěkně odpočívej s háčkem- ten pufík je totiž úžasný!!!! ♥
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jary díky! Od Tebe mě pochvalu velmi těší :)

      Vymazat
  4. Teri, nádhera !!!!! Moc se ti povedl !!!! Přeji ti krásné Velikonoce ♥♥♥ Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko ten je úžasný.. jsi mooooc šikovná.. Krásné velikonoce.. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny děkuji! Taky Ti přeji krásné Velikonoce :)

      Vymazat