pondělí 21. března 2016

Jarně z kuchyně ...

... tak konečně tady máme jaro, aspoň teda v kalendáři :) 

Děti položila rýma, kašel, ouška a teď už zase i zvýšená teplota ... a to byla Nicoll dnes, po týdnu marodění, první den ve škole ... kdy už tohle skončí? :) 
Těším se na dny, kdy na sebe "hodíme" mikinu, kecky a vyběhneme ven ...

Využívám chvilek, kdy si holky spolu hrají a "gruntuju" o stošest ... Jarní úklid mám téměř za sebou a tak už si dopřávám malou odměnu s kávou :) 







Krásné jaro, T. 

10 komentářů:

  1. Krásný! Jak já miluji čistotu!:))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotografie, mě taky každou chvíli něco klátí, od rýmy po bolest v krku. Většinou mi stačí se na odpoledne zachumlat, udělat si čaj a fresh a dívat se na film. Když ani to nepomůže, tak se nechám opečovávat od přítele a nechám si donést nějakou tu asijskou pochoutku, to mi většinou pomůže.

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, s tím freshem a filmem bych se ráda nechala inspirovat :)
      Děkuji za návštěvu, T.

      Vymazat
  3. Terezko, jsme na tom s těma nemocema stejně. Pořád dokola, týden zdravá a pak zase nemoc :-( ať už je sluníčko a teplíčko :-) Krásné fotečky a odkud máš ty doooozičky, ty jsou totiž famózní :-) Pusinku marodkům a miminku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani :)
      Dózičky jsou snad 7 let staré, tehdy jsem je kupovala tuším v Jysku, víčka jsem přetřela na šedo ( byly ve světlém odstínu dřeva) a cedulky jsou z tvrdého papíru přilepené washi páskou :)

      Vymazat
  4. Terezka, ružová tvojej kuchynke fakt pristane :-) ...ja som si myslela, že to len u nás sa stále dookola točia choroby a ako čítam tak asi nie :-( prajem krásne jarné dni snáď už bude teplejšie :-) papa. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko díky, nene, nemoci jsou všude okolo nás, s kým mluvím, ten si stěžuje :)
      Ať jste brzy fit! Krásné Velikonoce, T.

      Vymazat
  5. Terezko, nemohla by si prosím nafotit svoji kuchyň?:) Přemýšlím o rekonstrukci naší kuchyně, ale nevím jak... Vím, že bych chtěla bílo/šedou... tak pokud by ti to nevadilo, tak bych se nechala inspirovat:) Jinak úžasné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Ano ano, snad za pár dní i kuchyň nafotím :) Krásné Velikonoce, T.

      Vymazat