pátek 18. března 2016

Jak ten čas letí ...

... připadá mi to jako měsíc, dva zpátky, když jsme si s manželem povídali o našem společném snu, pořídit si  ještě jedno miminko ...

"Naplánovali" jsme si snažení na podzim, to ať jsou všechny naše děti narozené v červnu ... Ani nevíme proč, prostě se nám ten měsíc líbí ... zvolili jsme si ho i jako měsíc naší svatby ... a přiznávám, mně se líbila i myšlenka každoročně pořádat dětem společnou velkou oslavu narozenin :)

"Snažení" jsme si dlouho neužívali, opět jsem otěhotněla hned napoprvé :) z čeho máme samozřejmě obrovskou radost.
Naše třetí princezna má stanovený termín porodu na 30.května, na jednu stranu bych si přála, aby se vyklubala aspoň o dva dny později, v červnu ... na stranu druhou se na ni tak moc těšíme a teď, když už vstupuji do té náročnější fáze - nespavost, bolest zad apod. však to znáte :) byla bych vděčná i za půlku května! :)

A protože ty společné oslavy dětí myslím fakt vážně, už teď dokončuji přípravy na DOTS PARTY, která se u nás bude konat v červnu :) Posílám malou ukázku ... 


A teď k fotkám pupíku ... 
Těch teda bohužel moc nemám, jak už jsem psala nedávno, většinou stojím za foťákem já ... Pár z nich zveřejním i tady, to ať mám hezkou vzpomínku na těhulkování pěkně po kupě :)

 



Tahle je z dnešního rána ... 
Tááák to utíká! :)
Přeji Vám krásné jarní dny bez mrazů a plné sluníčka :) T.

15 komentářů:

  1. Mateřství Ti moc sluší Terezko.. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Renatko! To mě velmi těší, někdy se cítím jako funící lokomotiva :D

      Vymazat
  2. Těhotenství je to nejkrásnější období života a sluší opravdu každé ženě.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím,mateřství je nejúžasnější věc na světě,mně se poštěstilo jen jednou♥ asi to tak mělo být....Velké rodiny mají mnoho lásky a štěstí.Přeji ať vše dopadne dle představ....Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šáry moc děkuji!
      Věřím, že i ty menší rodiny mají mnoho lásky! Užívej si jaro :) T.

      Vymazat
  4. Terezko, jsi úžasná. Stále obduvuji, jak vše plánuješ, připravuješ...vždy dotáhneš do zdárného konce. Puntíčková párty bude jistě skvělá. Budeš tam mít už všechny Své princezničky. My zrovna 19.6.2016 budeme mít 17.výročí svatby☺ Pak mám svátek....červen je super. Nejleší párty jsou venku, ale to u nás nehrozí. Já nar.konec října, Maťa konec listopad, Jonďa začátek ledna a Jirka konec ledna. Nicméně důvod pro slavu se vždycky nějaký najde�� Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli teď mě napadlo .. "Tak si naplánujte na podzim "tulení" :D "
      Jak říkáš, důvodů k oslavám se vždycky najde spousta :)
      Děkuji za krásný komentář, moc mě to těší :)
      Měj se krásně!T.

      Vymazat
  5. Moc krásné, snad se Vám zadaří a Arielka bude červnová:-) Jinkak těhotenství Ti moc sluší:-)

    Krásné jarní dny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, MOC! :)
      Tobě taky, užívej si sluníčko, T.

      Vymazat
  6. A termín oslavy je po narozeninách všech holčiček, nebo je přípustné aby se slavilo před termínem narozenin? Ptám se protože já letos chci taky dělat dvojitou oslavu narozenin ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, přípustné je všechno! :)
      Nicoll má 27.6... Rebeca 14.6... Oslava je 18.6 ... takový zlatý střed :)

      Vymazat
  7. Nádherná Terezko - maminko čekatelko:-) Náš starší syn se narodil 13. 6. a mladší 3. 5. Také jim děláme společné oslavy narozenin koncem května. S manželem jsme se dohodli, že dva chlapečci stačí a holčička k nám třeba přijde jako vnučka;-) Mám 38 let:-))))) To jsou plány, že? Opatrujte se a moc na Vás myslím. Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  8. Terezko, moc gratuluji!!♥ moooc Ti to sluší!!! Měj se krásně.. J.

    OdpovědětVymazat
  9. Terezko, přidávám se ke gratulantům a přeji hodně zdravíčka.
    Můj první syn se také narodil v červnu 4. a bylo to fajn.
    Měj se hezky.
    Jana

    OdpovědětVymazat