úterý 16. února 2016

S pravdou ven ...

... jako "správná" ženská neudržím tajemství a tak jdu s pravdou ven :) 

Včera jsme se byli kouknout na 4D na naši nejmenší princeznu. Natolik nás to naše štěstí dojalo, že jsme se rozhodli říct rodině jméno už před porodem ... 

Vím, že většina Čechů dává přednost klasickým českým jménům a nad cizíma ohrnují nos a tak není lehké, zejména před starší generací, prosadit si svůj názor ... my se ale nedáme :) 
My jsme rodiče a nám se moc líbí ... 

K sestřičkám NiCOLL a REBECE přibude koncem května další, nejmenší a tolik roztomilá ARiELLA !

V  26.tt ... 33 cm ... 767 g !



Jsem hrdá maminka :) 

13 komentářů:

  1. Terezko, to je krásný vidět obličej mininka už v bříšku to za mého těhotenství nebylo.
    Jméno je opravdu netradiční, ale pěkné.
    Tak ať se vám daří a Arielka krásně roste.
    Zdraví Petra z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím,moje slova a také trochu závidím"samozřejmě v dobrém"ta fotka je nádherná....Šárka Ho

      Vymazat
    2. Díky holky, stojíme si za svým :)
      Moc si vážím vaší podpory, nejdůležitější je zdraví <3
      Krásný večer, T.

      Vymazat
  2. krásná jak princezna tak jmeno,ba a nedejte se je to vaše ditko a vaše rozhodnutí :-D ,ještě jednou gratulujem a pozdravuj holky....ppp Světluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světlano díky za podporu :)
      Měj se a taky zdravíme :)

      Vymazat
  3. I like the name. My both kids also have special names for austria.. But i love special things.
    Hugs Kuni

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, já jsem taky spíš pro česká jména, ale jak píšeš, je to Vaše rozhodnutí a každý by ho měl respektovat. a věřím, že Arielka s ním bude šťastná.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko,protože i sestřičky mají neobvyklá jména, tak Ariella se k nim krásně hodí..Já jsem učila třeba Chiarku a taky se mi to jméno moc líbilo. Moje maminka vždycky říkala, že každé jméno je krásné, když se hezky řekne..a měla pravdu. Já mám vnučku Aničku a sama bych si kdysi nedovedla představit, že bych měla Annu a teď jsem z naší Andulky nadšená . Máme Annu a Emmu a obě jsou moje lásky. Ať Ti všechny 3 holčičky dělají jen a jen velikou radost! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, krásně jste to napsala! Děkuji za podporu, vážím si toho <3 T.

      Vymazat
  6. Terezko, zajímavé a neobvyklé, krásné jméno...já jsem tipovala Audrey...
    tak hodně zdravíčka vám i miminku a ať se líbí tatínkovi i sestrám...v květnu se těšíme...
    Jiřina

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko, krásná fotka ..... když jsem čekala kluky nic takového nebylo .... ani jsem nečekala, že budeš mít "Aničku", když už obě tvoje princeznIČKy mají netradiční jména .... každé jméno je TAK krásné, tak jako člověk který ho nosí :O) .... Marki

    OdpovědětVymazat