pátek 26. února 2016

Malá mořská víla ...

... začínám víc odpočívat a tak každé dopoledne koukáme s Rebinkou na pohádky. 

Pro mě je to ztráta času a tak beru do ruky aspoň háček. 
A aby nebylo Bekynce chladno - kolikrát jsme v pyžamkách až do oběda :) , namísto deky jsem jí uháčkovala obleček malé mořské panny ... 

Nakonec slouží i ke hraní na princezny ... 
Mám radost, že má Beky radost :) 

Čelenku s vlásky nám uháčkovala babička, tímto jí moc děkujeme :) 






5 komentářů:

  1. Tak to nemá chybu:) to bych sama potřebovala:)))) L.

    OdpovědětVymazat
  2. ☺☺☺☺☺ to je srandovní ☺
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  3. Que sereia linda essa gente?!!!Beijo.Valéria.

    OdpovědětVymazat
  4. prosím pošlete mi návod ako to uháčkovať to deku malej morskej panny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, bohužel háčkuju "od oka" a když mi to nesedí, pářu :( Nemám návod :(

      Vymazat