úterý 9. února 2016

Light pink ...

... růžovou poslední dobou, díky přípravám pro miminko, vidím všude ...
A abych v tom nebyla sama, připravila jsem si pro Vás giveaway!

Snídaňový set v krásných tónech růžové.

Talíř, forma na muffiny a hrnek na ranní kávu, zapojíte se? :) 

Sdílejte příspěvek třeba na FB a nezapomeňte napsat komentář s vaším e-mailem pod tento článek. 


Těším se na Vás :) 

Losujeme 20.2. 2016 ve 12.00 hod.

31 komentářů:

  1. Moc krásný setík,z toho by mi moc chutnalo.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Růžová je dobrá :) ten by se mi krásně vyjímal v práci... svobodovaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné ráno při snídani Tomvid@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tolik po nem touzim ♡ bohunka.vaskova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. my už doma čerstvoně máme, těšte se !!!! Je to úúúúžasný
    zobacova.simona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Terezko,
    už vloni jsem u tebe vyhrála krásnou hvězdnou sadu a tak i dnes zkusím štěstí, tentokrát o růžový set pro dceru, přes kterou sdílím na FB.
    Ilona.Rezaninova@seznam.cz
    Ať u tebe vše probíhá, tak jak má !

    OdpovědětVymazat
  7. S takovým setem bych chtěla snídat každé ráno 😍 Abelova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. je super to by se holkam doma libilo :-D

    OdpovědětVymazat
  9. je super to by se holkam doma libilo :-D,zapomněla jsem meilik Terez,a pozdravujem holky světluš bsvetlana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherná barva, to by se mi moc líbilo . Zkusím štěstí :)
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz
    Sdílím na FB jako Petra Kodlová .

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný setík, brala bych ho, mám už zelenavý a červený, tak k doplnění barev :) , Terrréz, krásné dny Maryša hlouskovipv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Terezko, sdílím to na Fb Maryša :)

    OdpovědětVymazat
  13. Opet krasa to bych si snidani krasne vychutnala :-) ja to mela naopak v tehu jsem vsude videla jen sedou bud s puntiky nebo s hvezdami uz jsem si rikala ze jsem divna :-D sdilet budu na fb krasny den Petra H. strawberry24@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. akasha.pesvseznam.cz ...na naší první chaloupku, náš nový domov, by to bylo krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oprava emailu: akasha.pes@seznam.cz :D

      Vymazat
  15. Krásný :-), sdílela jsem na fb, kunzovaivana@seznam.cz, I.

    OdpovědětVymazat
  16. Terezko, kdy máš termín? Stihneš losování? :-D ;-) Ráda bych se zúčastnila, tak přidávám svůj email u-hejducky@centrum.cz a odkaz na tvou GA sdílím na svém blogu ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ano pudrovu môžem a ty sa teda činiš jedna GA za druhou obdivujem:D mail máš;D čau e.

    OdpovědětVymazat
  18. No páni, tak tohle nutně potřebuji! S touhle sadou bych snídala ještě raději. :)
    Sdíleno tady: https://www.facebook.com/diaryofagirlythingss/posts/1557712227881620
    jana-peliskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Terezko,
    Hezká sada, to by se snídalo. .. I když s tím naším skřítkem občas až obědvám 😊
    Hezký den, Štěpka
    Balkova.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Přeji vám zdravíčko s dalším mimčem.Alibabka
    pojeali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Teri, to je krásná sada, já ještě žádnou takovou sadu doma nemám a uvažuji, že si ji pořídím. fb nemám, bohužel.
    přeji ti krásný den a krásné čekání. Majka

    OdpovědětVymazat
  22. Úžasná sada, vždy máš pre nás krásne darčeky :) Potešila by :)
    mocika66@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Zdravím,krásná sada....bohužel mám smůlu☺. FB nemám....papa,Šárka Ho

    OdpovědětVymazat
  24. Je to moje oblíbená keramika, zkusím tedy štěstí ...
    Sdílím u mě na blogu.
    Hezký den, Jitka
    judith@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Moc pěkný blog.Ráda k Vám nakukuji :-) Katka
    kat.machackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. GG mam par kousku, proto zkusim stesti Jana. janku80@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Do kazdej giveaway, kde su kusky v súlade s mojimi oblubenymi tvarmi, znackami a farbami sa rada zapojim. A vasa tam rozhodne patri.
    Budem sa velmi tesit, ak sa na mna usmeje stastie.
    sslavulka@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Růžová právě letí světem jako barva roku 2016 tak zkusím štěstí a zapojuji se do GG ♥ minefelicite@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Růžová je dobrá! V každý z nás je kousek princezny.:-) Sdílím na blogu i fb. michaela.kankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Witam! Przygotowałaś piękne rzeczy z przyjemnością się zapisuję i banerek zabieram na bloga: namalowane-inaczej.blogspot.com. Pozdrawiam

    OdpovědětVymazat