pátek 22. ledna 2016

Ložnice v puntíku ...

... je téměř dokončená.

Ještě pár nezbytností včetně postýlky chybí, ale zdárně se blížím ke konci.

Odtajňuji tedy další pokoj v našem novém bytě. 










Krásný víkend, Tereez

15 komentářů:

  1. Terezko, jestli ty nebudeš "puntíčkářka" :o):o):o) ...... krásný koutek pro malou "princeznu"..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no jooo Marki, tohle mě ještě nenapadlo :D
      Užij si víkend :-*

      Vymazat
  2. Zdravím, puntíky jsou i mé oblíbené♥....koutek pro princezničku nádherný♥♥♥.Přeji krásný mrazivý víkend...pa,Šárka Ho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šáry děkuji za pochvalu, puntíky jsou nej! :)

      Vymazat
  3. Krásně pokračuješ.Puntíčky jsou super.Úžasné hnízdečko...Pavla

    OdpovědětVymazat
  4. Terez - jedním slovem nádhera - moc krásně sladěné to máš ! :)
    Krásný týden přeji, Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny díky moc! užij si mrazivý týden :) T.

      Vymazat
  5. Řeknu jen...krásný 💟 Š.

    OdpovědětVymazat
  6. Terezko, je to SUPER:-) A moc Vám to, holky, sluší:-) Moje kamarádka, která teď v lednu oslavila 38 čeká třetí. Já se pořád nemůžu rozhoupat. Tak uvidíme, jak to dopadne..... Opatrujte se, Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko je to úžasné nádhera!!!!Velká pochvala jsi šikulka!mamča

    OdpovědětVymazat
  8. Terezko, jedním slovem nádhera:) Já bych tě potřebovala mít doma, aby si mi vše krásně sladila:D

    OdpovědětVymazat