úterý 26. ledna 2016

Jedna aktuální ...

... s bříškem :) 

Dnes se chystáme na rodinnou večeři do Luhačovic ... při té příležitosti mě Nicollka "blejskla" :)


Tak mám konečně nějakou fotku s pupíkem. Většinou totiž foťák nepustím z ruky a podle našich fotek to jde poznat ... téměř na žádné nejsem :)

Začínám 23. tt a jde to na mě vidět :) 

Krásný den, T. 

24 komentářů:

  1. Krásná maminečka, moc Ti to sluší...šikovná fotografka, zaslouží si pochvalu☺Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. Terez, krásné bříško, úžasný úsměv a moc hezké šaty! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko strašně moc ti to sluší . Ať se daří a je vše v pořádku .
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Do Luhacovic?vy jste nekde ze Zlinska? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, Veselí nad Moravou :) Slabou hodinku od Luhačovic směrem na Hodonín :)

      Vymazat
    2. Tak to jsme z nedalého kraje :)

      Vymazat
  6. Krásný pupík :o), krásná fotka. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím,krásná a šťastná maminka.....Šárka Ho

    OdpovědětVymazat
  8. Spokojená maminka. ....moc ti to slusi. Já už mám svého skřítka v náručí 💜 Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc velká gratulace!!! :) Hodně zdravíčka přeji a spokojenosti! :) děkuji :-*

      Vymazat
  9. Terezko, krásná fotka, moc ti to sluší .... Marki

    OdpovědětVymazat