středa 16. prosince 2015

Vánoční ...

... ladění ...

Zatím jen zlehka, ale přiznávám, že mě už svrbí ruce k nastrojení stromečku.



Mějte se hezky, T. 

10 komentářů:

  1. To je nádhera Terezko jsi mou velikou inspirací.. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Reny, to potěší :) Krásný advent!

      Vymazat
  2. Krásné to máte!Já to nevydržela,a tak už nám stromeček svítí od soboty :-) Petra Kolúchová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jé Peti, stejný blázen, to jsem ráda. Já se na něj vrhnu asi dnes večer :D

      Vymazat
  3. You did a great job. I like the eating place

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much! It pleases :) Beautiful advent wish, T.

      Vymazat
  4. Zdravím...i mne už to láká,ale chci vydržet alespoň do neděle....Krásný advent Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Malé věci dělají velký celek. Krásně si to ladíš.Pavla

    OdpovědětVymazat
  6. Terezo, krásně vyzdobuješ.
    přeji krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko, moc krásně ti ti "ladí" .... Marki

    OdpovědětVymazat