čtvrtek 26. listopadu 2015

Překvapení ...

...v pupíku už není překvapení !
Miminko se nám ukázalo a ...

... budeme mít další princeznu :)


Je zdravá a vše je v pořádku, ze mě spadl další balvan a teď už se plně věnuji krabicím, zítra to totiž vypukne, v sobotu poprvé spíme "na novém" :) 
Snad už příští týden očekávejte první fotky :) 
Krásný den, Tereez


26 komentářů:

  1. Terez moc gratuluju ke třetí princezně!!
    Přeju ať všechno dopadne dobře a budu se těšit na příští týden na fotky :)
    Krásný a pokud možno klidný víkend, Renča

    OdpovědětVymazat
  2. jeeeej gratulujem :) ...tolko novych veci...super..

    OdpovědětVymazat
  3. Také gratuluji.Mám ráda váš blog.Alibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alibabko, to mě moc těší! :) Krásný den a děkuji!

      Vymazat
  4. Teri, moc gratuluji a přeji hodně zdraví tobě i princezně.
    a moc se těším na Vaše nové zabydlovací fotky
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, moc gratulujeme :-) přejeme hlavně hodně zdravicka a hezky se zabydlete v novém bytecku :-) hezký den Adéla a Davídek... ps: pozdravuj holky!

      Vymazat
    2. Majko díky! Snad to všechno vyjde dle představ :)

      Vymazat
    3. Ady :) to je krásné, tak ty mě taky "sleduješ" :) Děkuji moc! Taky zdravíme :-*

      Vymazat
  5. Terezko, také se přidávám ke gratulantům. To je moc krásná zpráva.
    Hezký den A.

    OdpovědětVymazat
  6. jůůů třetí pařížanka :) gratuluji a už se těším na prozrazení jména :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jity :) jj Pařížanka :) Díky moc! Jméno bude zveřejněno až po narození :) Ani rodina nic netuší :)

      Vymazat
  7. A vida! Maravilhoso! Beijo.Valéria.

    OdpovědětVymazat
  8. Terezko, blahopřeji k další krásné princezně, my máme také tři vnučky a vůbec to nevadí :). Hlavně buď při stěhování opatrná a těším se na fotečky z nového bydlení. Zdraví Maryša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryšo děkuji! Já se na ni moooc těším, vlastně všichni :) Já si spíše přála zase holčičku :)
      Krásný den, T.

      Vymazat
  9. Terezko, ta je taková nádhera:-) Jsem šťastná s Vámi a těším se na fotky nového bydlení a vše další z vašeho života. Držím pěsti i na nohách;-) Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  10. Přidávám se ke gratulantům :-)) Také mám tři princezny :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Jé, závidím tři princezny. Já mám doma tři rošťáky, princezna se nějak nezdařila, ale hlavně, že jsou zdraví a jsou naprosto úžasní. Moc gratuluji a přeji hodně zdravíčka.

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrej Terez,tak další holka,to je pořádná přesilovka....moc gratuluji a hodně zdraví přeji.Radka

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím,holka nebo kluk♥,vždyť je to jedno...... hlavně,že je zdravá......Ale musím se přidat, to už je pořádná přesilovka)))))Já mohu jen tiše závidět.......nám se poštěstilo jen jednou(((.Pa,Šárka

    OdpovědětVymazat
  14. Terezko,
    gratulace veliká!
    Vy budete mít doma princezniček :-)
    Ať stěhování proběhne v co největším klidu a moc se těším na fotečky z nového!

    OdpovědětVymazat