úterý 17. listopadu 2015

Cítím se ...

... líp, konečně ! :) 

Omlouvám se, že poslední dobou nepřispívám, nějak nebylo sil. Během čtrnácti dní nás čeká stěhovaní a já Vám slibuji, že všechny resty doženu a budu zase pravidelně "postovat" :) 

Dnes jsem využila volna a toho, že mi je dobře k dalším muffinkům pro Nicollčiny spolužáky. V pátek slaví svátek a kdo mě pravidelně čte ví, že Nicoll namísto bonbonů nosí dětem do školy muffiny ...

 Tentokrát jsem zkoušela napodobit děti, pravda, má "zručnost" mi nedovolila vyplnit trošku jinou představu o rozkošných dětských ksichtících ... Takhle vypadají jako senioři :)
Ale Nicollka jásá a o to mi šlo! :) 




Krásný večer, Tereez

19 komentářů:

  1. Dobrý večer Terezko,teda je to nádhera.Moc se povedly.Děti budou nadšený...mějte se hezky.A zvládněte stěhování.Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Teri, já myslím, že jsi ty ksichtíky zvládla na 1 s hvězdičkou. já bych to nedala ani kdybych nebyla těhotná. jsi fakt šikulka.
    krásné dny Majka
    a těším se na nové fotky z nového bydlení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko děkuji, já už se nemůžu dočkat zvelebování :) krásný večer

      Vymazat
    2. to ti moc věřím, taky jsem si vůbec nedovedla představit až se nastěhujem do nového domečku až si budu čančat a jsme tu už 6 roků. moc Vám to všem přeji a foť foť foť.
      Majka

      Vymazat
  3. Terezko,
    takové mufiny je až škoda jíst !
    Obličeje jsou moc a moc povedené !
    Jsi šikulka :-)
    A stěhování ať zvládnete co nejlépe !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko díky! Pomalu už se chystám skamarádit s krabicema :) Krásný večer

      Vymazat
  4. Jůů, to je úúžasnýýý, náádhera!

    OdpovědětVymazat
  5. Terez to jsem moc ráda, že už je ti líp! ...aspoň, že jsi byla trošku na FB a měla jsem co lajkovat ;)
    Budu se moc těšit na fotky z Vašeho nového bydlení :))
    Měj se krásně a přeji ať jsou nevolnosti už fuč, mimochodem muffinky jsi zvládla na výbornou!!
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Reny, jsem ráda, že chodíš i na FB, vážím si toho!
      Měj krásný večer a ještě jednou děkuji :)

      Vymazat
  6. Terezka muffinky sú krásne...super, že sa máš už lepšie a teším sa na fotky nového bývania :-) D.

    OdpovědětVymazat
  7. Terezo, super nápad. Kdo umí, ten umí.....Nadšená nebude jen Nikča☺

    OdpovědětVymazat
  8. Nicollka sklidila ve škole velký úspěch.Pavla

    OdpovědětVymazat
  9. Zdravím,jsem ráda,že je Ti lépe)))).Muffinky se vydařily☻.Těším se na další tvé tvoření....pa,Šárka

    OdpovědětVymazat