sobota 17. října 2015

Těhotenské ...

... nevolnosti mě postihly v plné parádě :(


Celé dny ležím, svíjím se a zvracím ... Včera to málem skončilo nemocnicí, nakonec jsem usnula vyčerpáním a dnes už je mi o poznání líp. 

Každé těhotenství mám stejné, první měsíce prozvracím, poslední trimestr mi zase hrozí předčasný porod a proležím několik týdnů na kapačkách s magnesiem. Aspoň můžu říct, že si to těhulkování užívám :)

Tím se Vám chci omluvit, že nepřispívám, ale opravdu nemám sílu. Myslím na Vás holky a moc Vám děkuji za krásné vzkazy a gratulace! 


8 komentářů:

  1. Jééé ty píšeš o mne :D ja nie som tehotna ale moje tehu boli úplne ako opisuješ srdečne ti blahoželám a nech to ryclo prejde a bude to chlapec?to by bolo super:D pa erika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, tak to mě těší, že v tom nejsem vždycky takhle sama :-P Nééé, je to náročné, ale výsledek stojí za to ! :D
      Krásnou neděli :-*

      Vymazat
  2. Teri, já měla první těhotenství taky takové, prozvracela jsem 3 měsíce. druhé už bylo lepší. Tak se drž a ať je ti už brzy líp. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko díky za povzbuzení. Už je to, zdá se, lepší :)
      Krásný den

      Vymazat
  3. Ahojky, tak ať je více dní, kdy je lépe.... Já tedy bez nevolností, ťuk ťuk....strašně to utíká, už budeme začínat 3.trim, uuuuuu... Opatruj se, Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wooooow Štěpánko. Tak ať je ten finish vydařený! :) Opatruj se!!!! Krásný den, T.

      Vymazat
  4. Teri, moc, moc gratuluju !!!! A držím palečky, ať je ti co nejdřív líp ..... Marki

    OdpovědětVymazat