neděle 4. října 2015

Přiletí k nám čáp !

... nebo vrána? :) 


Krásný večer, Tereez


26 komentářů:

  1. Terez,to je krásná zprávička:) Moc gratuluji a přeji ať je všechno v pořádku. Upřímně mi bylo divné,že tolik nepřisppíváš jako dřív :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Peti děkuji! Začíná mi bývat špatně, ale snad to brzy odejde :)

      Vymazat
    2. Držím palce. Nevolností jsem byla naštěstí ušetřena, jen si pamatuju tu strašnou únavu v začátku..
      Petra

      Vymazat
  2. Terezka to je krásna správa...gratulujem !

    OdpovědětVymazat
  3. Teréz, blahopřeji, krásná zpráva, buďte zdraví a šťastní :) Maryša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary, moc Ti děkuji! :) Krásný podzim přeju, T.

      Vymazat
  4. Teri gratuluji, opatruj se.
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  5. TEREZKO:-) VELKÁ GRATULACE A OBJÍMÁM NA DÁLKU:-) Psala jste, že plánujete, tak hurá, už je to tady:-) Že bych se opět inspirovala. Máme dva kluky a dceru bych brala všemi deseti:-) OPATRUJTE SE. Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Esterko :) My by jsme klidně brali další cácorku :)
      Děkuji moc!
      Krásný podzim, T.

      Vymazat
  6. Terezko, srdečně blahopřeji a opatruj se !!!

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím,tak to je zpráva))))),je jedno jestli přiletí vrána nebo čáp,ale hlavně ať je vše v pořádku)))).Přeji krásné očekávání.....pa Šárka z Hodonína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, máte pravdu, zdraví je nejdůležitější :)
      Děkuji za návštěvu, krásný den, T.

      Vymazat
  8. Terezka, gratulujem!!! a prajem vám všetkým veľa zdravíčka :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  9. Terezko, moc blahopřeji. Myslela jsem si to podle změněné úvodní fotky Martina ( ta samá, jako máš tady) :-) a tak jsem čekala na ofiko oznámení :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky moc :)
      Měj se hezky a zdravíme Emičku :)

      Vymazat
  10. Milá Terezko,moc gratuluji...je jedno co přiletí...hlavně,aby ste byli zdraví.Opatrujte se Radka S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu rady, zdraví je nejdůležitější. Díky! :) T.

      Vymazat
  11. Terezko,
    teprve teď jsem si přečetla tu úžasnou zprávu a také jak si třetí těhotenství užíváš.
    Moc přeji, aby tvé nevolnosti brzy ustali a do nemocnice jsi jela až v den porodu :-)
    A do třetice ať je to kluk;-)
    Sama mám tři děti / kluky a jednu holku / .
    Shlédla jsem i vaše video ze svatby a měli jste jí krásnou, romantickou :-)
    A ještě jednou moc děkuji za dnešní hvězdnou výhru :-)

    OdpovědětVymazat