středa 21. října 2015

Já se tak těším ...

... vlastně my všichni se moc těšíme. 
Holky by si přály brášku, nám rodičům je to samozřejmě jedno, hlavně hodně zdravíčka :)

Manžel mi k svátku koupil přebalovací komodu a tak už si do ní zdobím moje zatím nashromážděné drobnosti pro miminko. Mám představu, že všechno bude bílo-šedé s puntíky. Hned jak se dozvíme pohlaví budu malinko doplňovat buď světle růžovou nebo světle modrou :) 
Miminko bude mít svůj koutek v naší nové ložnici - už za měsíc nás čeká stěhování do většího bytu, takže mám radost o to větší a nemůžu se dočkat, jak si to tam všechno budu "čančat" :) 
Dnes jsme si objednali i novou postel, jen si lámu hlavu, jakou kvalitní matraci. Dáte mi tipy? 

Poslední dny (když mě netrápí nevolnosti) jsem háčkovala předložku před postýlku ...




Krásnou, i když deštivou středu, T.

6 komentářů:

  1. Terezko, přeji vše nej, krásné těhotenství. Matrace doporučím www.starsleep.cz - Vlkoš, mají teď akci 1+1 zdarma (ale asi jen na vybrané).Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olgo děkuji moc, nejen za doporučení! :)
      Krásný podzim, T.

      Vymazat
  2. Nádherné bodkované koberčeky, to by mi nenapadlo vháčkovať tam tie bodky super ! pa e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Eri, já našla návod u Redneval.blogspot.cz
      Měj se hezky!

      Vymazat
  3. Terezko, to je krásné těšení, přeji hlavně zdravíčko a pohodu :o) taky bych se nalákala na třetí :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky, tak na nic nečekej a začni s lákáním ty! :D

      Vymazat