pondělí 14. září 2015

V září ... večer ...

... to je pohodička :) 


Manžel je pracovně mimo domov, já si ale samotu užívám. Někdy je to zapotřebí, mít večer takhle pro sebe, dodělat si své resty nebo se jen tak povalovat ... (to mi jde nejlíp) :)



Začínám pokukovat po nějakých kusech nábytku do našeho nového domova  ... poctivě si ukládám odkazy a obrázky ... a vůbec jsem sama zvědavá, jak se mi to všechno podaří sjednotit a vytvořit útulné útočiště naší rodinky :) 

Neskutečně se na to těším ... jako malá holka :) 



Přeji Všem příjemný večer, T. 

9 komentářů:

  1. Krásná atmosféra, příjemně si užíváš.... Měj se hezky, Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpánko díky, někdy je to zapotřebí :)

      Vymazat
  2. Terezko, kdy začnete stavět domek? My na jaře 2016. Těším se na další příspěvky a jste pro mne jedna z inspirací nejen v oblasti bydlení:-) Zdraví Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ester, moc děkuji za zpětnou vazbu, potěšila jste mě!
      Krásný pracovní týden, T. :)

      Vymazat
  3. Terez - krásná pohodička...mám tyhle večery taky moc ráda - občas mi stačí, že je moje drahá polovička v garáži a já sem "sama doma"
    Máš úžasné ponožky - moooc se mi líbí!!
    Držím palce s baráčkem - jak už jsem psala - je mi jasné, že bude úžasný!! Krásný víkend, Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny :D úplně tě chápu.
      Ponožky mi háčkovala Erika z blogu Parizankou na víkend... Je to šikula :)

      A děkuji za návštěvu! :) T.

      Vymazat
  4. Teri, taky mám ráda tyhle chvíle kdy mám čas jen pro sebe :)
    Těším se na fotky domečku, kdy začnete stavět?
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, zatím si to tak nějak srovnáváme v hlavě - jak by měl být velký, na patro nebo bungalov ... Ale doufáme, že brzy! :D
      Ale znáš to, člověk míní, život ... :)
      Krásný nedělní večer :-*

      Vymazat
  5. Teri, krásné fotky ..... takovéhle lenošení o samotě mám taky moc ráda .... to proto, že ho moc není .... držím palečky s domečkem, ať všechno klapne tak jak má ..... Marki

    OdpovědětVymazat