úterý 8. září 2015

Školní rok ...

... začal a s ním mnoho povinností ...  

Přihlášky do kroužků - letos už vybíráme takové, aby u nich Nicoll vydržela a hlavně z nich vytěžila co nejvíc ... a tak jsem se rozhodla pro výuku Angličtiny s Helen Doron (máte někdo zkušenost?).

Začátek školního roku jsme bohužel nezačali moc dobře, Nicoll každé ráno přepadne nervozita a střevní potíže, tak hledáme důvod - proč? Učení jí jde, s dětmi vychází ...
S Beky jsem začala chodit do mateřského centra a téměř polovinu výuky slyším větu "pojďme domů". Tak nevím, kde se stala chyba ... holky jsou na mě nějak moc fixované a tak to budeme muset v nejbližší době odbourat ...


         Jinak si užívám odpočinkové dopoledne. Po prázdninách to je neskutečný relax. Bíba už mě k hraní nepotřebuje a tak už o ní kolikrát celou hodinu nevím a většinou si háčkuju nebo čtu. Teď teprve nastává ta pravá mateřská dovolená :) 


O víkendu má začít babí léto, tak už se nemůžu dočkat podzimní procházky :) 
Krásný den, T. 


2 komentáře:

  1. Terko, Marťa do Helen Doron chodil. Podke mého názoru jsou to vyhozený peníze, shodla jsem na tom i s ostatními matkami, které šly zapsat dítě do jazykovky. My jedeme od příštíto týdne podle Super Minds (Cambridge University Press). Jsou prý jedinými oficiálně uznávanými přípravnými materiály ke cambridgeským zkouškám, tak jsem sama zvědavá. Za mě HD nee. Ale to jen můj názor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Báro za odpověď a promiň, že odepisuju až teď :(
      Nedalo mi to a rozhodila jsem sítě... HD na můj mail ani neodepsali a protože kroužky jsou v plném proudu, nechci nic zameškat ... Nakonec jsem ji dnes zapsala do jazykovky tady u nás. Zatím jsem slyšela samou chválu, tak uvidím, snad jí to k něčemu bude :) ..
      Krásný večer, T.

      Vymazat