úterý 11. srpna 2015

Výherce letní GA ...

...
Plním svůj slib a poctivě jsem vylosovala výherce GiveAway, uvařila dětem slíbené buchtičky s krémem ( na víc se dnes nezmůžu ), trošku poklidila byt a teď jdu odpočívat s nožkama nahoře a v rukou limetkovou vodu s ledem, dnes můžu, mám narozeniny :) 



Dnes jsem si zakázala jít i s holkama na koupák, od začátku prázdnin jsem se téměř nezastavila. ... dovolené, výletování, poté neustálé praní, balení ... však to znáte ... :) 
Máme plno nových her a  pohádek a tak budeme odpočívat a chladit se, jak se dá ... doma ... 

A teď už k GiveAway ... děkuji Vám za krásné přání, komentáře a vůbec ... za tak velkou přízeň ... 
Dnes se štěstí usmálo na ...

... akina7@centrum.cz ...

Srdečně gratuluji a všem ostatním ještě jednou děkuji za účast!


7 komentářů:

  1. Blahopřeji výherkyni a Tobě přeju hodně zdravíčka, štěstíčka a letní pohody Maryša :o)

    OdpovědětVymazat
  2. gratulujem :), krasna vyhra

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko...vše nejlepší k tvým narozkám. ♥
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Terez,moc děkuji.Vůbec sem nečekala,že by se na mě usmálo štěstí...díky Radka.A přeji všechno nejlepší k narozeninám.
    A díky všem za přání k výhře...

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, všechno nejlepší k narozeninám, hlavně hodně zdravíčka a lásky ♥
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Teri, přeji vše nejlepší k narozeninám
    a vítězce gratuluji k nádherné výhře.
    Majka

    OdpovědětVymazat