pátek 21. srpna 2015

Levandulovááá ...

... protože jsme letos téměř celé léto procestovali, nestihla jsem sklidit levanduli. 
Musí se sklízet těsně před květem, aby po sušení neopadala ... Nějak mě to ale nemrzí, protože by stejně asi nezvládla stěhování ...

... ještě letos totiž chystáme stěhování do většího bytu, ten stávající je nám už dost těsný ... Není se čemu divit, čtyři lidi v 2+kk - to je na medaili! :)
Přesuneme se tedy do 3+1 a snad už se konečně dáme do stavby našeho domečku! :) 


Dnes jsem si dělala pořádek v notebooku ( a že to bylo zapotřebí ) a narazila jsem na naši levandulovou Bíbí :) 

A zapisuji si další úkol na ledničku : přes zimu přetřídit a nechat vyvolat fotky
Nebo to už je do nebe volající ! :) 


6 komentářů:

  1. S fotkami to mame podobne - mame ich stovky z kazdej dovolenky a vacsej rodinnej udalosti a vyvolane mame minimum. Tak som zvedava, ci sa vam cez zimu aj podari splnit tuto ulohu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá Slávko :)
      Pozoruji, že v tom nejsem sama...
      Mějte se, T.

      Vymazat
  2. My už jsme táák dlouho nic nenechali vyvolat:( Nějak to ustalo ,co máme velký děti ... mrzí mě to moc, protože otevřít albu a kochat se je něco úplně jiného než prohlížet fotky v počítači.
    Jsem zvědavá na nový byt a hlavně na váš domeček .. určitě bude levandulový ,viď , Terez :)
    Hezký víkend,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, přesně jak píšeš, kochat se albem.. snad už příští rok :)

      Na byt a hlavně na dům se těším. V Provence stylu bude - to je bez debat :)

      Vymazat
  3. Terez - moc gratuluju k budoucímu stěhování (umím si představit jak to budeš mít v novém bydlení zase krásné - o budoucím domečku radči ani nepíšu :))))
    S vyvoláváním fotek jsem na tom naprosto stejně...nedávno jsem na to koukala a až na těch pár vyjímek co jsem si vytiskla v tiskárně jsem nechávala větší počet fotek vyvolat asi před 5lety (jsem ostuda) ...všechno uložené na externím disku a v počítači, ale vyvolaného nic :)
    Krásný den přeji!! R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Reny, těším se na bydlení a hlavně na zútulňování :)
      Fotky snad letos už určitě zvládnu, MUSÍM! :D

      Vymazat