úterý 11. srpna 2015

Dárek k výročí ...

... koncem června jsme měli výročí svatby. Už dávno jsem měla schované staré okno s tím, že až na něj přijde čas, dostane patinu a bude nám zdobit byt. Čas si na něj nakonec udělal manžel ...


                   ... tohle jsou pro mě ty nejkrásnější dárky ... dělané s láskou :) 



Nejdříve byl záměr takový, že si do něj dáme fotky dětí ... sklíčka už máme nařezané ... ale! 
Já teď váhám - fotky dětí ... nebo z něj udělat zrcadlo? :) 
Poradíte? 

Bude viset vodorovně nad televizí ... 


Jsem zvědavá na Vaše názory, T. 

16 komentářů:

  1. Teri,rám z okna je nádhernej...za mě asi fotky.Ale ve finále se stejně rozhodnete podle sebe.Mějte se hezky Radka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rady díky, nakonec vyhrají asi černobílé fotky :)

      Vymazat
  2. Zdravím,je nádherný.....já bych dala také fotky)))))Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, také se přikláním názoru že bych tam dala fota dětí.

    OdpovědětVymazat
  4. Fotečky se zýtiším levandule se tam budou vyjímat super a nakonec fotky jdou přeci i vyřezat do skla :-)) Indy

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Teri,
    za mě fotky dětí a vybrat pro rám jiné místo, nad tu televizi mi to moc nepasuje ..
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Peti, Televize tam poté nebude, pořád "šoupám" s nábytkem :D Děkuji za názor. Krásný večer, T.

      Vymazat
  6. Teri, rám je moc pěkný, takový neobvyklý. já bych tam dala fotky i zrcadlo.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  7. Dávat nad televizi takový velký rám a ještě se zrcadlem to ne , to by se mi nelíbilo . Chtělo by to aby rám měl svou stěnu a pak bych nakombinovala pár zrcadel a fotek ..... zdravím H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani ahoj, Televize tam poté nebude... Bude se stěhovat :) Nakonec vyhrály černobílé fotky :) Děkuji !!! Krásný večer

      Vymazat
  8. Terezko, krásné výročí !!!! Ten rám je úžasný !!!! Rodinná galerie se v něm bude určitě moc krásně vyjímat !!!! Marki

    OdpovědětVymazat