čtvrtek 9. července 2015

Solaris beach resort ...

... Chorvatsko - Šibenik ...


Tak už za sebou máme první letní dovolenou ... 

Ubytovali jsme se v krásném resortu ... Téměř všechno bylo přizpůsobeno dětem. Pláže s drobnými oblázky, neskutečné množství zmrzlinek, vláček, aquapark, vodní sporty, bazény se slanou vodou a spoustu dalšího ... 
Jsme nadšení :) 




My dospělí jsme si taky přišli na své ... Nejvíc jsem si užívala pohled na nadšené děti s drinkem v ruce, sluníčkem v obličeji a nohama ponořenýma ve vodě :) 

Prohrabala jsem se obrovským množstvím fotek, pár jsem jich vybrala a posílám malou ukázku ... 








Dnešek trávím mezi pračkou a sušákem na prádlo, zítra totiž odjíždíme na Hawaii party - můj táta slaví krásných padesát! 

Krásné léto!!! T. 

7 komentářů:

  1. Nádherné fotečky a určite úžasná dovolenka :) Chorváti to vedia.... :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky ,Terezko .
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. ...krásne fotky Terezka, tie zmrzlinové kornútky sú úžasné a kamenné domčeky...no vedela by som si predstaviť v takom bývať :-) užívajte si krásne prázdniny..D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, já také :)
      Opravdu kouzelná atmosféra :)
      Krásné léto, T.

      Vymazat
  4. Que delicia de lugar amiga.Tenha um excelente verão.Nós aqui curtindo 18ºG Beijo.Valéria.

    OdpovědětVymazat