pondělí 15. června 2015

Mimoni ...

... odpočívat jsem dlouho nevydržela ... 

Každý rok připravuji pro spolužáky Nicoll muffinky ... namísto bonbonků ze sáčku je rozdává na své narozeniny. 

Letos prý mezi dětmi frčí MIMONI :) 



Snad ty malé raubíře potěší :) 


Krásný zbytek dne, Tereez

11 komentářů:

  1. Tak to je nádhera. Ty bych snědla sama a spolužákům nedala ani jeden! :D
    Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  2. Týýý brďo .... jsou božíííí!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Teri, to je fakt nádhera. Prosím, čím jsi je polívala-potahovala? to je nějaká žloutková poleva?
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, potahovala jsem fondánem, i bělmo očí je z fondánu, zbytek je bílková poleva s barvivem :)
      Děkuji za pochvalu, krásný den :)

      Vymazat
  4. Terezko paráda. Děti budou mít radost. Taky nedávám pytlík bonbónů. Naposledy jsem mufinky pro spolužáky zdobila jako smajlíky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tohle je originálnější než pytlík bonbonu, že jo? :) Už jsem je odevzdala paní učitelce, tak čekám, jak přijde Nicoll ze školy, jak poreferuje :)
      Krásný den, T.

      Vymazat
  5. No tak to si matka roka ! ja dávam keksík :DD ale inšpirovaal si ma a na rozlučku so škôlkou určite urobím tvojich mimoňov, deti budu nadšené sú krásni !!! pa e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Do matky roku mám daleko Eri :D
      Jsem ráda, že jsem tě inspirovala. Tak ať se povedou. Krásné úterý, T.

      Vymazat
  6. Nádhera !!!!!!! Ti jsou úúúúžasní !!!! Marki

    OdpovědětVymazat