středa 17. června 2015

Marmeláda ...

... z třešní ...


Dělala jsem ji i loni - recept je vložen tady. 
Zachutnala nám a tak ji vařím i letos :) 
Pár skleniček jsem si odložila jako malou pozornost pro návštěvy.




Někde jsem četla, že je dobrá marmeláda z višní a čokolády, vařili jste? Nebo máte nějaké jiné neotřelé recepty na zavařování? Napište mi :) 
Tereez 

11 komentářů:

  1. To jsou fotečky krásné :) Třešně mám ráda, už jsem koukala i na recept a určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já třešně miluju do doby, než zahlídnu červíka :D
      Krásné léto, T.

      Vymazat
  2. To jsou fotečky krásné :) Třešně mám ráda, už jsem koukala i na recept a určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, Teri, ta voní až sem. máš ji krásně zabalenou. Já jsem jednou dostala třešňo-višně a z těch byla taky výborná, pěkně s kouskama, na palačinky jak dělaná. A já mám ráda jahodovou s mátou nebo jahodovo-rebarborovou s mátou, ta se mi letos teda povedla hodně, dnes budu dělat další.
    krásný den. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maji s kouskama mám taky ráda, ta jahodovo-rebarborová s mátou zní moc dobře! Děkuji za tipy!

      Vymazat
    2. Teri, tak jsem včera úplně popustila uzdu své fantazii a chutí a uvařila:
      jahodovou s muchovníkem, citronovou šťávou, mátou
      jahodovou s citronovou a grepovou šťávou, zázvorem, mátou a třtinovým cukrem
      jahodovou s citronovou šťávou a cukrem
      jahodovou s třtinovým cukrem, citronovou šťávou, mátou
      Dnes je hezky povážu aby vypadaly v regálku pěkně.
      Majka

      Vymazat
    3. Majko! Klobouk dolů :)
      Vzala jsem si od tebe typ ... s rebarborou :)
      Díkyyyyy!

      Vymazat
  4. Velmi pekne balenie, urcite vhodne aj ako darcek.

    U nas dzemy vari mamina, ktora ma prisun cerstveho ovocia, su to najma cernice, maliny, slivky a jahody.
    Ja si z ciest zvycajne nosim netradicne dzemy, napr. z Korziky figovy, ktory podavam k syrom. No a z Mauricia sme si doniesli dzem z manga a ananasu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Slavko, takhle cestovat! Taky bych chtěla, snad až děti povyrostou. Děkuji za tipy. Krásný den, T.

      Vymazat
  5. Teri, vypadají nádherně ..... musím se přiznat, že z třešní jsem jí ještě nevařila, děkuji za inspiraci, určitě jí vyzkouším !!!! Marki

    OdpovědětVymazat