pondělí 11. května 2015

Háčkované ponožky ...

... mi dnes přišly poštou.
Poprosila jsem milou slovenskou blogerku Eriku, aby mi je uháčkovala, objevila jsem je totiž u ní na blogu a ve vteřině se do nich zamilovala. 

Eri, mnohokrát děkuji, máš zlaté ruce! 


Hned jsem je musela vyzkoušet, na letní večery s háčkem mi padnou jako ulité :) 





Mám velkou radost a nemůžu se vynadívat na tu precizní práci ... ještě se musím hódně učit :) 
Krásný večer čtenářky, T. 

7 komentářů:

  1. Teri, padnou ti jak zadek na nočník (promiň). Úplně k tobě, fakt.
    přeji ti krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Majko, ty jsi na to kápla :D
      Krásný den

      Vymazat
  2. Tak Terezka som šťastná že sa ti tak pačia a ze maš dojem ze je to precizne lebo ja som hlavne so spajanim bojovala 😆 nech ti sluzia dlhooooo pa e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, jsou dokonalé :) Vše sedí a drží :)

      Vymazat
  3. obdivuji tu práci - a tobě fakt sedí

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Terezko sou nádherný,moc se vám povedli.Mějte se Radka

    OdpovědětVymazat