neděle 31. května 2015

Bratislava ...

... dnes si můžu ze seznamu na ledničce odškrtnout kolonku - Bratislava. Po probuzení jsme dostali spontánní nápad, vyjet si k našim sousedům. A jak už to tak bývá, spontánní nápady bývají ty nejlepší. Užili jsme si "Blavu" opravdu báječně! 


Výhled z restaurace Ufo. Obrovský zážitek nejen pro děti :)  






Zvláštností této restaurace je, že se nachází v hlavici pylonu vysokého 80 m a je spojená s vyhlídkovou plošinou. 
Opravdu krásný zážitek, popíjet tam kávu a mlsat moučník, hned jsem se cítila o pár kilo lehčí :)
A teď už Vás pozvu do centra krásných a romantických uliček Staré Bratislavy ...






Když jsme se na zpáteční cestě ptali holek, co se jim dnes nejvíc líbilo, bylo to jednoznačně setkání s princeznou! 
Jak málo stačí k radosti :) 








Příjemný nedělní večer přeji ... 

9 komentářů:

  1. Velmi pekne fotky z mesta, kde zijem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, děkuji! Žiješ v krásném městě :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky, v Bratislavě jsem nikdy nebyla tak děkuji za reportáž :)
    Hezký večer,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, nezbývá Ti, než si napsat taky seznam na ledničku :)
      Krásný večer :-*

      Vymazat
  3. Terezka krásne fotky sa ti podarili tá s mačacími hlavami.. do kopca ..s tvojou dcérkou a tá do zrkadla sú moje top :DD pekný deň e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, zrcadlo u mě taky vede :) Díky, krásný letní podvečer :-*

      Vymazat
  4. Nádherne fotky. Už som tam dávno nebola na prechádzke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, tak snad jsem dodala impuls k procházce :) Příjemný podvečer ...

      Vymazat
  5. Bratislava je moc krásná, byla jsem tam snad už pětkrát a pokaždé mě překvapí...Hezký den..iLA

    OdpovědětVymazat