neděle 5. dubna 2015

Velikonoce ...

... přípravy jsou v plném proudu !
Barvíme vajíčka, chystáme balíčky, chlebíčky, dobroty, slivovičku :) 
Máme doma tak trochu blázinec ... už se těším, až večer vyhodím nožky na stůl :) 

 



Veselé Velikonoce ! 


20 komentářů:

  1. Pěkné svátky i Tobě:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. POHODIČKOVÉ JARNÍ SVÁTKY PŘEJI.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, přeji Tobě i Tvé rodině krásné a pohodové velikonoční svátky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jani zdravím Tě,
      moc děkujeme! Užij si svátky v klidu :)

      Vymazat
  4. Zdravím,krásné balíčky.....přeji Vám veselé Velikonoce))))Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Super balíčky ...:-) Přeji krásné svátky Anny

    OdpovědětVymazat
  6. Vajíčka jsou moc hezky nabarvené. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné balíčky, super nápad s těmi papírovým podložkami! Vždycky mám chuť je v papírnictví koupit, ale většinou nepřijdu na to, k čemu by mi byly, teď mám inspiraci, díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuji za návštěvu! :) Krásné Velikonoce , T.

      Vymazat
  8. To jsou krásné balíčky..Ila

    OdpovědětVymazat
  9. Barvená vajíčka se mi líbí :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Barvená vajíčka se mi líbí :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat