úterý 7. dubna 2015

Příborník ...


... konečně mám kam ukládat moji sbírku příborů ... ještě není kompletní, ale věřím, že zanedlouho bude :) 
Tyhle zdobené příbory se mi tak moc zalíbily, až jsem je začala sbírat ... Sbírat proto, protože jsem nenašla žádný e-shop, kde by prodávali celou sadu ... a tak postupně objednávám po několika málo kusech hned, když na ně někde narazím ... Aspoň z nich mám tu radost pěkně rozloženou :) 





Přeji Vám krásný a slunečný týden! 
Tereez

10 komentářů:

  1. Vauuu,Terezzz ty jsou nádherné...můžu se drze zeptat kam na takové chodíš? Petule

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, abych řekla pravdu, tak nějak různě ... Jednou na la-natura, apropos-shop, tuším i bella rose.. almara shop... Jak na ně narazím, objednávám :)

      Vymazat
  2. Que lindo,parabéns.Boa semana.Valéria.

    OdpovědětVymazat
  3. Teri, ty jsou úžasné !!!!! Držím palečky, ať je tvá sbírka brzy kompletní !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Teri, to je fakt nádhera. Ať máš brzy sbírku celou.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, snad! :) Děkuji a přeji Ti krásný den ...

      Vymazat
  5. Koukám že nože jsou nedostatkové :-)

    OdpovědětVymazat