sobota 11. dubna 2015

Ice violets ...

... čerstvé fialky budeme mít po celý rok :) 
Máme u nás prázdninářku a včera po odpoledni stráveném na hřišti, kde se holky pořádně vyřádily a já tajně doufala, že večer padnou do postýlek - jsem naivní máma :) ... jsme vyráběly ledové fialky ...


Holky to moc bavilo a ten výsledek za pár hodin je luxusní :) 



Spát jsem šla samozřejmě dřív, jak děti :) 
A to mě stihly ještě ráno vzbudit! Nechápu, kde berou tolik energie :) 
Krásnou sobotu Vám přeji, nás dnes čeká další hezké odpoledne ... 



11 komentářů:

  1. Teri,to vypadá moc krásně . hezký den, užijte si ho.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ty vypadají kouzelně, určitě to také zkusím.

    Mrkni na můj blog. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, vypadá to skvěle! Hezký zbytek víkendu! Radka

    OdpovědětVymazat
  4. vyzera to velmi pekne. ale asi je to iba pre efekt - do napoja taketo ladove kocky nepouzijete :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávko, my je použili i do nápojů :)
      Krásnou neděli, T.

      Vymazat
  5. Vypadá to super! Moc krásná dekorace, třeba na svatbu! Já si včera shodou okolností koupila fialkové bonbony - bonbony s příchutí fialky - a ty jsou mňam!

    OdpovědětVymazat
  6. Terezko, vypadá to úžasně, moc krásný nápad ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko, vypadá to úžasně, moc krásný nápad ..... Marki

    OdpovědětVymazat