pondělí 13. dubna 2015

Banánový koktejl se skořicí ...

... aneb - když Nicollka "vaří" ! :) 


Tak už i já mám velkou pomocnici v kuchyni. Nicoll dostala krásnou dětskou kuchařku a neustále žadoní o vaření :) 
Zatím začínáme se snadnými recepty, ale i tak mám po dovaření v kuchyni jako po výbuchu :) 





Jen ať se učí, holka moje šikovná :) 

8 komentářů:

  1. To je super kuchařka, musí tam být spousty výborných věcí. :-) Byl dobrý ten banánový koktejl? :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Terez, koktejl vypadá moc lákavě, ale knížka se mi líbí ještě víc... rozhodně si mi dala tip na dárek pro tu mojí pomocnici... Děkuji Ti :)) A přeji spoustu výborných kulinářských zážitků! :)
    Krásný večer přeji, R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny, to jsem ráda! :)
      Knížka je opravdu moc líbivá - hlavně - má třpytky :D
      Krásný den, T.

      Vymazat
  3. Teeeda, Ty se máš, Terezko :o) A knížka vypadá úžasně... Takže bon appetit! :o) Hezký den, Š.

    OdpovědětVymazat