pátek 13. března 2015

Spring ...

... 
 ...
Trochu jara u nás
 ... 


V tom škaredém počasí se mi nechce vyjít ani ven ... a tak jsem improvizovala - co dům dal :) 
Trochu krajky a lístky z vadnoucí růže, kterou jsem dostala ke Dni žen :) 
Pár snítků sušené levandule a dekorace je hotová :)



Pěkný víkend, T. 

9 komentářů:

  1. Krasne...a ake netradicne vyuzitie tortovej formy :-) Super napad :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Katie.
      Přeji příjemný víkend, T. :)

      Vymazat
  2. Terezko, máš moc pěkně nazdobeno !!! A ty buchty vypadají velmi lákavě.
    Přeji krásný víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jani, já čekala, kdo si jich všimne :)
      Díky moc, užij si víkend.
      T.

      Vymazat
  3. Zdravím,v jednoduchosti je krása.....Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Šárko :)
      Díky, krásný víkend. T.

      Vymazat
  4. Nádhera, to by se mi v kuchyni a koupelně vyjímalo :)
    romana.javurkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat