úterý 24. března 2015

Prostřeno v krajce ...

... I LIKE IT ! :)
 
 

Manžel mi opět udělal radost a dokoupil pár dalších kousků z GG. A tak si to doma "čančám", uklízím a tak nějak jarně dekoruju :)
 



Nicollka má naordinovaný odpočinek a dostala i antibiotika, zrovna, když je za okny sluníčko :(
 
Snažíme se nepouštět domů nudu, a tak mi holky pomáhají ...
Sázíme obilí ... princezny zatím poctivě zalévají ... o tom ale zase příště  :)  



 
Zatím mám pouze dva kousky těchto úžasných skleniček na víno, hned jak bude příležitost, dokoupím si celou sadu, jsou nádherné :)


 
Všem marodům přeji hezky využitý odpočinek :) a krásný zbytek týdne! T.

 

12 komentářů:

  1. Krásne prestreté Terezka...táto rada z Green Gate je veľmi vydarená...prajem krásne jarné dni a malinkej rýchle uzdravenie! Danka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, děkuji Ti za milý komentář. Užívej si sluníčka, T.

      Vymazat
  2. Zdravím,také mám ráda kombinaci bílo-šedou a hlavně chválím manžela.....krásný dárek))))Přeji brzké uzdravení.Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko krásný den přeji a moc děkuji! T.

      Vymazat
  3. Teri krasne to vyzera mne udrel ten biely obdlznikovy tanierik nadhera coskoro ti pribudnu sivé čipkované ponožky už len zošiť tu druhu ...a je hotovo ;) pa e.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri, ani nevíš, jak se na ně těším :) Jsi zlatá !
      Děkuji za návštěvu, krásný den a užívej si jarní sluníčko ... T.

      Vymazat
  4. Nádherná sbírka <3 Věřím, že taková radost potěší... Měj se sluníčkově, Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se měj také pěkně Štěpko a děkuji!

      Vymazat
  5. Přeji krásný den, jdu s prosbou, ty krajkové prostírky/utěrky, či co to je, jsou fantaztické, můžete mi prosím říci, kde jste je objednali. Koukala jsem na české bellarose a nevidím je tam. Moc děkuji za odpověd Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ivo dobrý den,
      jsou to utěrky :) v Bella rose už je nemají, je to loňská kolekce. Já jsem je objednávala na mimibazaru.cz pod nickem green gate ... Tak zkuste kuknout...
      Krásný večer, T.

      Vymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko, vypadá to nádherně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat